بیرون درهای خانه PT چه می گذرد؟

به گزارش مجله سفرنامه دبی، قضایای بازی PT پنج سال پس از عرضه اش، هنوز هم ادامه دارند؛ طوری که هواداران این بازی هنوز هم مشغول پیدا کردن اطلاعات مخفی در آن هستند. به تازگی و به لطف دستکاری بازی، توانسته ایم نگاهی به محیط بیرون از خانه بازی PT داشته باشیم.

بیرون درهای خانه PT چه می گذرد؟

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

لنس مک دانلد (Lance McDonald)، به پیدا کردن محتوای مخفی و حذف شده از بازی های مختلف معروف است. کانال یوتیوبی او، پر است از غولآخرهای مخفی مجموعه بازی های دارک سولز و بلادبورن و مراحل و آیتم ها و دشمن هایی که از بازی های مختلف حذف شده اند. لنس با دسترسی به منوی دیباگ بازی ها و بعضی اوقات دستکاری نقشه ها و آنالیز فایل ها، هر آنچه که در بازی ها پنهان شده باشد را پیدا می نماید. او چند وقتی است که مشغول آنالیز بازی PT است.

یکی دو ماه پیش بود که لنس مک دانلد با اولین آنالیز خود، متوجه شد که روح بازی PT همواره و در همه حال، پشت شخصیت اصلی چسبیده است. در طول این یکی دو ماه، از اطلاعات بیشتری درباره PT به یاری لنس خبردار شده ایم؛ اطلاعاتی مثل تایید این موضوع که شخصیت اصلی بازی یک مدل سه بعدی دارد و این مدل سه بعدی، نورمن ریدس است.

تمام کردن بازی PT کار ساده ای نیست، ولی بازی نماینده ها پس از دو هفته توانسته اند معماهای بازی را حل و بازی را تمام نمایند؛ موضوعی که هیدئو کوجیما را حسابی غافلگیر نموده بود. با تمام کردن بازی PT، یک میان پرده به بازی نماینده ها نشان داده می گردد. در این میان پرده، شخصیت اصلی بازی از خانه بیرون می آید و در یک شهر آغاز به حرکت می نماید. دوربین به عقب می آید و ما متوجه می شویم که شخصیت اصلی نورمن ریدس بوده است. پس از اتمام این میان پرده، بازی نام اصلی خود را که Silent Hills باشد، رو می نماید.

به یاری دستکاری های لنس توانسته ایم متوجه شویم که همه چیز صحنه نهایی و میان پرده آن هم داخل خود بازی رندر می گردد. لنس، کاری نموده است تا نقشه خیابان به جای نقشه بازی که پشت سر هم تکرار می گردد، پشت در اصلی بیاید و سپس، در آن گشت و گذار نموده است.

اساسا خبری در این نقشه نیست، ولی همینکه می توانیم آن را ببینیم، و حجم جزییاتی که حتی در این نقشه بلا استفاده در بازی وجود دارد، حسابی شگفت زده مان نموده است.

می توانید ویدیوی منتشر شده از خیابان بازی PT را در ادامه ببینید.

منبع: یوتیوب Lance McDonald

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 792

به "بیرون درهای خانه PT چه می گذرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیرون درهای خانه PT چه می گذرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید