اپل یک ایستر اگ واقعیت افزوده در دعوت نامه رویداد آیفون 14 پنهان کرده است

به گزارش مجله سفرنامه دبی، اپل قصد دارد در تاریخ 7 سپتامبر (16 شهریور) از گوشی های سری آیفون 14 رونمایی کند. اپل اما مثل همیشه یک ایستر اگ واقعیت افزوده هم درون دعوت نامه ارسال شده به کاربران آیفون و آیپد پنهان کرده که می توانید در زیر آن را مشاهده کنید.

اپل یک ایستر اگ واقعیت افزوده در دعوت نامه رویداد آیفون 14 پنهان کرده است

اپل به تازگی تأیید کرده که در تاریخ 16 شهریور قصد دارد یک رویداد جهت رونمایی از محصولات سخت افزاری جدیدش برگزار کند. این رویداد به صورت حضوری، در تئاتر استیو جابز واقع در اپل پارک برگزار خواهد شد اما علاقه مندان می توانند به صورت آنلاین هم آن را مشاهده کنند. گل سرسبد این رویداد هم گوشی های سری آیفون 14 خواهند بود که قرار است در چهار مدل مختلف رونمایی شوند.

اگرچه تا آغاز رونمایی از محصولات اپل چند هفته ای زمان به جای مانده، اما اپل مثل همیشه یک ایستر اگ واقعیت افزوده در دعوت نامه مربوط به این رویداد برای کاربران آیفون و آیپد پنهان کره است. مخفی کردن ایستر اگ واقعیت افزوده در دعوت نامه رویدادهای اپل چیز جدیدی هم نیست. نخستین بار در رونمایی از اپل واچ سری 6 و آیپد، سپس در رویداد مربوط به آیفون 12، مک مجهز به تراشه M1، رویداد Spring Loaded سال 2021، رویداد رونمایی از سری آیفون 13، رویداد Unleashed مربوط به مک بوک پرو با تراشه M1 پرو و M1 مکس و در نهایت هم در رویداد Peek Performance، شاهد چنین ایستر اگی بودیم.

شرکت آمریکایی این بار هم سنت شکنی نکرده و برای رویداد 7 سپتامبر خود، یک ایستراگ جالب در نظر گرفته است. رویدادی که در آن سری آیفون 14، سه ساعت هوشمند و ایرپادز پرو 2 قرار است رونمایی شوند. علاوه بر این ها، تاریخ عرضه رسمی سیستم عامل های iOS 16 و WatchOS 9 و tvOS 16 هم به احتمال بسیار زیاد اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است برای دیدن ایستر اگ مخفی اپل کافی است با آیپد یا آیفون خود به صفحه رویداد اپل سر زده و روی لوگوی رویداد یا اپل که در بالای صفحه دیده می شود ضربه بزنید تا ایستراگ یادشده به نمایش در بیاید. در این ایستراگ، فضای خارج از جو زمین به نمایش در میاید که کاربران در آن می توانند به ستارگان نزدیک شده و بعد از مدتی، جمعی از این ستارگان با هم لوگوی اپل را تشکیل می دهند.

همانطور که اشاره شد، در این رویداد قرار است از چهار مدل آیفون، استاندارد، مکس/پلاس، پرو و پرو مکس رونمایی شود. گفته می شود مدل استاندارد فرق خاصی با آیفون 13 نخواهد داشت جز اینکه تراشه بکار رفته در آن، مشابه تراشه بکار رفته در آیفون 13 پرو خواهد بود. دو مدل پرو و پرو مکس اما نه تنها لحاظ ظاهری، بلکه در یک سری بخش های دیگر نظیر اندازه دوربین اصلی و قدرت پردازنده هم در مقایسه با نسل قبل ارتقای محسوسی خواهند داشت. اپل واچ سری 8 و احتمالا دو مدل ساعت هوشمند دیگر و همچنین ایرپادز پرو 2 هم جز محصولاتی هستند که به احتمال زیاد در این رویداد شاهد رونمایی از آن ها خواهیم بود.

منبع: 9to5Mac

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 4 شهریور 1401 بروزرسانی: 4 شهریور 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2304

به "اپل یک ایستر اگ واقعیت افزوده در دعوت نامه رویداد آیفون 14 پنهان کرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اپل یک ایستر اگ واقعیت افزوده در دعوت نامه رویداد آیفون 14 پنهان کرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید