طراح سخت افزار اپل سال بعد از این شرکت جدا می گردد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، اینطور که به نظر می رسد، ایوانز هانکی، طراح سخت افزار اپل که تقریبا سه سال است جانشین جانی ایو شده میخواهد در سال 2023 از این شرکت جدا گردد.

طراح سخت افزار اپل سال بعد از این شرکت جدا می گردد

اپل طی چند ماه گذشته محصولات بسیار زیادی را به مجموعه سخت افزارهای خود اضافه نموده است. این شرکت آمریکایی از سری آیفون 14 گرفته تا اپل واچ، ایرپادز، آیپد و آیپد پرو ها و حتی تلویزیون 4K را رونمایی و راهی بازار نموده و یک سری محصولات دیگر نظیر مک بوک ها را هم در فهرست انتظار دارد. اما حالا به نظر می رسد کسی که مسئول طراحی این سخت افزارها بوده میخواهد از جمع این شرکت جدا گردد.

طبق گزارشی که به تازگی از سوی وب سایت بلومبرگ منتشر شده، ظاهرا نائب رئیس بخش طراحی صنعتی اپل یعنی ایوانز هانکی قرار است در سال 2023 از اپل جدا گردد در حالی که او در سال 2019 و بعد از جدایی جانی ایو به اپل پیوسته بود. این یعنی هانکی میخواهد بعد از گذشت فقط 4 سال به کار خود با تیم اپل سرانجام دهد. هانکی در حالی جانشین ایو شد که در ابتدا به عنوان یکی از افراد تیم تحت رهبری او در اپل مشغول فعالیت بود. او دوره آموزش طراحی صنعتی را در دانشگاه استنفورد گذراند و پیروز شد نظر مثبت اپل را برای تصاحب وظیفه مهمی که ایو سال ها در اختیار داشت به خود جلب کند.

هنوز تعیین نیست چرا هانکی میخواهد از اپل جدا گردد اما فقط به همکاران خود گفته که تا 6 ماه دیگر هم با این شرکت خواهد ماند. در حال حاضر اپل هیچ شخصی را برای جانشینی هانکی مد نظر ندارد اما یکی از سخنگویان این شرکت در رابطه با جدایی حتمی هانکی گفته:

سخت است بخواهیم پیش بینی کنیم این جدایی چقدر می تواند در آینده تیم طراحی اپل تأثیر بگذارد. طراحی بسیاری از سخت افزارهای اپل طی چند سال اخیر هیچ تغییری نداشته است جز مک بوک پرو و اپل واچ اولترا. حال باید دید با روی کار آمدن شخصی دیگر که به احتمال زیاد باز هم از تیم طراحی خود اپل خواهد بود، چه تغییری در زبان طراحی محصولات این شرکت آمریکایی به وجود خواهد آمد.

در حال حاضر در رابطه با اپل و برنامه های این شرکت برای عرضه محصولاتی تازه یک خبر وجود دارد و آن هم مربوط به رویداد رونمایی از لپ تاپ هاست. بعلاوه اپل روی ساخت یک هدست واقعیت ترکیبی هم کار می نماید اما گفته می گردد این محصول برای عرضه در سال 2023 برنامه ریزی شده است.

منبع: XDA-Developers

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 30 مهر 1401 بروزرسانی: 30 مهر 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2334

به "طراح سخت افزار اپل سال بعد از این شرکت جدا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراح سخت افزار اپل سال بعد از این شرکت جدا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید