ترکیب تیم های ملی کشتی در قهرمانی آسیا، یزدانی و عبدولی در چین به میدان می روند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، در حالی که انتقاد از سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از غلامرضا محمدی به دلیل انتخاب علیرضا کریمی در این روزها افزایش پیدا نموده است اما او بی توجه به این نقدها ترکیب خود را بیان کرد.

ترکیب تیم های ملی کشتی در قهرمانی آسیا، یزدانی و عبدولی در چین به میدان می روند

ترکیب تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی برای حضور در رقابت های قهرمانی بزرگسالان آسیا در چین اعلام شد.

ترکیب تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی کشورمان برای حضور در این مسابقات که بعنوان مهمترین رقابت طرح سیستم رنکینگ اتحادیه جهانی کشتی برای مسابقات جهانی سال 2019 میلادی (قزاقستان) محسوب می گردد، از سوی کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد اعلام شد. بر این اساس غلامرضا محمدی در کشتی آزاد که این روزها از سوی بعضی انتخاب ها مورد نقد قرار گرفته است، در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری، در وزن 61 کیلوگرم بهنام احسان پور، در وزن 65 کیلوگرم پیمان بیابانی، در وزن 70 کیلوگرم یونس امامی، در وزن 74 کیلوگرم محمد نخودی، در وزن 79 کیلوگرم بهمن تیموری، در وزن86 کیلوگرم کامران قاسم پور، در وزن 92 کیلوگرم علیرضا کریمی، در وزن 97 کیلوگرم رضا یزدانی و در وزن 125 کیلوگرم یداله محبی برای حضور در قهرمانی آسیا معرفی شدند.

این در حالی است که از چند روز پیش انتقاداتی نسبت به ترکیب اعلام شده از سوی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد از سوی بعضی از علاقه مندان به کشتی مطرح شده بود. انتقاد از انتخاب نفراتی همچون رضا اطری و بهنام احسان پور و همچنین ترجیح دادن علیرضا کریمی به محمد جواد ابراهیمی از مهمترین انتقاداتی بود که به کادر فنی انجام شد.

در کشتی فرنگی هم محمد بنا در وزن 55 کیلوگرم رضا خدری، در وزن60 کیلوگرم مهرداد مردانی یا شیرزاد بهشتی طلا، در وزن 63 کیلوگرم سامان عبدولی، در وزن67 کیلوگرم حامد تاب، در وزن72 کیلوگرم محمدرضا گرایی، در وزن77 کیلوگرم محمدعلی گرایی، در وزن 82 کیلوگرم سعید عبدولی، در وزن 87 کیلوگرم حسین نوری، در وزن97 کیلوگرم مهدی علیاری و در وزن 130 کیلوگرم امیر قاسمی منجزی را انتخاب نموده است.

با تور چین همراه باشید

بنا بر اعلام حسام الدین جعفری سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی در صورتی که مشکل خروجی مهرداد مردانی تا زمان اعزام به این مسابقات حل نگردد، شیرزاد بهشتی طلا جایگزین او می گردد.

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی آسیا روزهای 3 و 4 و رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا روزهای 7 و 8 اردیبهشت ماه در شهر شی آن چین برگزار می گردد.

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 25 خرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 253

به "ترکیب تیم های ملی کشتی در قهرمانی آسیا، یزدانی و عبدولی در چین به میدان می روند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب تیم های ملی کشتی در قهرمانی آسیا، یزدانی و عبدولی در چین به میدان می روند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید