تور ترکیه: ترکیه جهت مشارکت در رونق گردشگری سلامت اردبیل اعلام آمادگی کرد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، کشور ترکیه آمادگی این کشور را برای رونق گردشگری سلامت، رونق پزشکی آبدرمانی و راه اندازی مجتمع های آبدرمانی در استان اردبیل اعلام نمود.

تور ترکیه: ترکیه جهت مشارکت در رونق گردشگری سلامت اردبیل اعلام آمادگی کرد

بهترین تجربه سفر را با تور ترکیه در خاطراتتان ثبت کنید. از استانبول زیبا تا آنتالیا رویایی و بالون سواری در شهرهای ترکیه تا کلی تفریح دیگر در انتظار شماست، خاطراتی از مردم مهمانواز ترکیه که همیشه در ذهن شما خواهد ماند.

مسئولان کشور دوست و همسایه در پی حضور استاندار اردبیل و هیئت همراه در ترکیه، به منظور همکاری و هم اندیشی رونق گردشگری سلامت این استان اعلام آمادگی کرد.

استاندار اردبیل به همراه هیئت همراه مورد استقبال رسمی سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در استانبول و معاونت هماهنگی کنسول گری در فرودگاه آتاتورک استانبول نهاده شد.

در ادامه این سفر اکبر بهنام جو از دانشگاه استانبول ملاقات و در جلسه هم اندیشی در مورد توانمندی های استان اردبیل در حوزه گردشگری سلامت و راه اندازی مجتمع های آبدرمانی مطابق آخرین استانداردهای جهانی با اساتید این دانشگاه بحث و مذاکره کرد.

این نشست با موضوع رونق گردشگری سلامت استان اردبیل به عنوان استان مرزی اردبیل برگزار گردید و به اذعان اساتید دانشگاه ترکیه، اردبیل در حوزه آبدرمانی از قابلیت های کم نظیری برخوردار است.

سفر استاندار اردبیل در ادامه با بازدید از امکانات و تجهیزات دانشگاه استانبول و یکی از مجتمع های آبدرمانی همراه شد و در نهایت به دستور بهنام جو مقرر شد سطح خدمات فنی و درمانی در حوزه گردشگری سلامت با موضوع آبدرمانی ها با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل میراث فرهنگی استان اردبیل و بعلاوه دانشگاه استانبول ارتقا یابد.

این سفر که به اذعان مسئولان استانی در حوزه گردشگری سلامت اردبیل دستاوردهای علمی و فنی مطلوبی به همراه داشت؛ منجر به تحقق یکی از دغدغه های استاندار اردبیل در مورد رونق پزشکی آبدرمانی و راه اندازی مجتمع های آبدرمانی شده و آینده روشنی در حوزه گردشگری سلامت اردبیل را ترسیم می نماید.

منبع: کجارو / خبرگزاری ایسنا
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2189

به "تور ترکیه: ترکیه جهت مشارکت در رونق گردشگری سلامت اردبیل اعلام آمادگی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ترکیه: ترکیه جهت مشارکت در رونق گردشگری سلامت اردبیل اعلام آمادگی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید