تسهیل در دسترسی مردم نوشهر به ساحل دریا

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران/مازندران فرماندار نوشهر گفت: دسترسی مردم نوشهر به دریا به وسیله بازگشایی 4 کیلومتر ساحل، تسهیل شده و زیباسازی می گردد.

تسهیل در دسترسی مردم نوشهر به ساحل دریا

به گزارش خبرنگاران، علی خوشحال در نشست خبری خود با اصحاب رسانه از آزاد سازی کامل 4 کیلومتر از سواحل نوشهر اطلاع داد و گفت: این جهت دارای 121 مالک بود که با تعامل خوب و مناسب حتی یک نفر هم در این رابطه برای یک شب بازداشت نشد.

وی با اشاره به اینکه 5 جهت دسترسی به این سواحل در نظر گرفته شد، اظهار کرد: اقداماتی برای نورپردازی و اجرای تأسیسات گردشگری در دست تهیه است و اصلاح آزادسازی پس از انتها آزادسازی اقدام بعدی است.

فرماندار نوشهر با اعلام رضایت از استقبال خوب مردم در آزادسازی سواحل، بیان نمود: نقش رسانه ها در آزادسازی سواحل در نوشهر بسیار حائز اهمیت بود و یاری بزرگی کرد.

خوشحال با بیان اینکه فاضلاب شهری نوشهر احتیاج به 70 میلیارد تومان اعتبار دارد، خاطرنشان کرد: با اعتبارات موجود تنها فاز نخست این پروژه اجرا شد و برای اجرای فاز دوم و سوم احتیاجمند اختصاص اعتبارات بعدی است.

وی افزود: برای ایجاد حریم فرودگاه در بخش اردوگاه ورود یافتیم و شرکت فرودگاه های کشور خاطرنشان کرد مرتفع سازی در این قسمت مسئله ای ندارد. مجوزهایی که شهرداری برای ساخت و ساز در جوار فرودگاه نوشهر صادر می نماید با نظر شرکت فرودگاه های کشور است.

خوشحال متذکر شد: ساختمان بلند هتل در رادیو دریای چالوس که در قیف پروازی فرودگاه نوشهر قرار گرفته است سبب بروز مسائل پروازی شده است، متأسفانه از سوی شهردار وقت چالوس مجوز برای ساخت این ساختمان صادر شد که یک تخلف است. باید ساختمان بلند این هتل تخریب گردد و این وظیفه شهرداری چالوس است.

وی افزود: کارخانه شن و ماسه دشت نظیر نیز دیگر همانند سابق، آلوده کننده آب رودخانه نیست و نظارت دقیقی بر این مجموعه می گردد و آنچه گل آلودگی آب رودخانه چالوس دیده می گردد مربوط به معادن شن و ماسه در مناطق دیگر است و ارتباطی به حوزه نوشهر ندارد.

فرماندار نوشهر با بیان اینکه بیش از 430 میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش گردشگری نوشهر انجام شده است، گفت: هتل آراز در 25 طبقه با زیربنای 94 هزار متر به عنوان یکی از مدرن ترین هتل ها در حال ساخت است. در طبقه 22 آن امکان اسکان و پذیرایی از هر رئیس جمهوری وجود دارد.

خوشحال افزود:این هتل با چهارصد میلیارد تومان سرمایه گذاری در حال ساخت است و 457 پایه های شمعی آن در عمق 26 متری زمین کار گذاشته شده است.

وی گفت: ساخت مجموعه دیگری در بخش گردشگری نیز با اعتبار 30 میلیارد تومان در حال اجرا است. همچنین ساخت 21 مجموعه گردشگری دیگر با پیشرفت فیزیکی 20 تا 90 درصد در حوزه شهرستان نوشهر در حال اجرایی شدن هستند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 954

به "تسهیل در دسترسی مردم نوشهر به ساحل دریا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تسهیل در دسترسی مردم نوشهر به ساحل دریا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید