تغییر چهره فریبا نادری !

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران:فریبا نادری جدیدا عکسی از خودش توی پیجش منتشر کده که از نظر کاربرا خیلی خوشگل شده اما اصلا شبیه خودش نیست.

تغییر چهره فریبا نادری !

فریبا نادری بازیگر معروف سینما و تلویزیون ایران است که با سریال ستایش حسابی بین مردم شناخته شد و میشه گفت که این سریال برای فریبا نادری سکوی پرتاب بود. فریبا نادری در این سریال بازیگر نقش پری سیما بود که به گفته خودش با بازی در این نقش حسابی فحش خورد و تا مدت ها وقتی مردم جایی میتماشاش بهش میگفتن که چرا پول حشمت فردوس را خوردی؟! چرا اینقدر بدجنس هستی و…. البته که فریبا نادری از این قضیه خیلی خشنود بود چون معتقد بود که مردم نقش رو باور کردن.از سریال ستایش که بگذریم شام ایرانی هم در معروف شدن فریبا نادری نقش به سزایی داشت.

حضور فریبا نادری در شام ایرانی و نمایش خانه فوق العاده لاکچری اش باعث شد تا مدت ها بر سر زبان ها باشه حتی کسانی هم که شام ایرانی رو نگاه نمی کردند قسمت های مربوط به حضور خانم نادری رو به خاطر تماشا خونه لاکچری و البته بسیار خوش دیزاینش تماشاد و همه فهمیدند که فریبا خانم نادری بسیار مایه دار هستند.

از این ها که بگذریم خانوم بازیگر از فعالان اینستاگرام است و این روزها مثل خیلی از سلبریتی ها وقت زیادی رو برای بهبود پیجش میزاره و عکس های زیادی از روزمرگی هاش منتشر میکنه پیج خانم نادری بیش از 1 میلیون فالوور داره؛ فریبا خانوم هم مثل خیلیا از پتانسیل پیجش برای کسب عایدی استفاده میکنه و هر از گاهی برای برخی برندها و کلینیک ها تبلیغات ریزی انجام میده.

فریبا نادری جدیدا عکسی از خودش توی پیجش منتشر کده که از نظر کاربرا خیلی خوشگل شده اما اصلا شبیه خودش نیست. چهره خانم نادری تو این عکس به قدری دستکاری شدس که اگه جای دیگه ای غیر از پیج خودش میدید هیچ جوره نمیتونستید بفهمید که این عکسِ خانوم نادری هست خلاصه که خانوم خانما تو این عکس حسابی ناشناس شده.

دلگرم

منبع: رکنا
انتشار: 25 اسفند 1400 بروزرسانی: 25 اسفند 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2170

به "تغییر چهره فریبا نادری !" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییر چهره فریبا نادری !"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید