تلویزیون هوشمند 5G رونمایی شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به گزارش خبرنگاران به نقل از گیزموچاینا، شرکت Viomi (یکی از زیر مجموعه های شیائومی) روز گذشته محصولات مجهز به اینترنت اشیا با فناوری 5G را رونمایی کرد. یکی از محصولات رونمایی شده در این مراسم نمایشگر هوشمند 21Face بود.

تلویزیون هوشمند 5G رونمایی شد

این نمایشگر هوشمند در 4 اندازه 45،55،65 و 75 اینچی عرضه می گردد. نسخه 75 اینچی نمایشگر مذکور وضوح تصویر 8K دارد. این نسخه از 21Face دارای پردازشگر 4 هسته ای با GPU دو هسته ای است. در کنار این پردازشگر 8 گیگابایت RAM و 128 گیگابایت حافظه داخلی نیز در دستگاه به کار رفته است.

در کنار این موارد دستگاه مذکور دارای یک بلندگوی قدرتمند 100 واتی با فناوری دالبی آتموس است. همچنین نسخه 75 اینچی 21Face از اینترنت 5G پشتیبانی می نماید و تراشه نسل پنجم اینترنت کوالکام در آن به کار رفته است. همچنین در قسمت بالای دستگاه حسگرهای دوربین مجهز به هوش مصنوعی وجود دارد.

این دوربین طراحی پاپ آپ ندارد و به همین دلیل تمام مدت باز است. همچنین این نسخه از پروتکل های مختلف مانند wifi6، زیگبی و بلوتوث پشتیبانی می نماید. البته این شرکت نسخه هایی از تلویزیون های 55 و 65 اینچی21Face را رونمایی می نماید که از Wifi6 پشتیبانی می نمایند.

این محصول از 18 ژوئن در چین به طور آنلاین و آفلاین عرضه می گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1193

به "تلویزیون هوشمند 5G رونمایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون هوشمند 5G رونمایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید