گران ترین و مسن ترین تیم های گروه C انتخابی المپیک کدامند؟

به گزارش مجله سفرنامه دبی، تیم ملی کره جنوبی گران ترین تیم حاضر در گروه C انتخابی المپیک و ایران مسن ترین تیم این گروه هستند.

گران ترین و مسن ترین تیم های گروه C انتخابی المپیک کدامند؟

به گزارش خبرنگاران، تیم های ایران، ازبکستان، کره جنوبی و چین در گروه C رقابت های زیر 23 سال آسیا حضور دارند و برای صعود به دور بعد مسابقات به رقابت با همدیگر می پردازند.

به گفته کارشناسان، حضور تیم های ازبکستان (قهرمان دوره گذشته)، کره جنوبی (قهرمان بازی های آسیایی) و ایران (از قدرت های آسیا) این گروه را تبدیل به گروه مرگ مسابقات کرده است.

در حال حاضر هر چهار تیم در تایلند به سر می برند و در نخستین هفته مسابقات ایران با ازبکستان و کره جنوبی با چین دیدار می کند.

ارزشمندترین تیم گروه

در فهرست 23 نفره اعلام شده از سوی تیم ها، تیم ملی کره جنوبی ارزشمندترین تیم حاضر در این گروه است که مبلغ 11 میلیون و 430 هزار یورو برای این تیم تخمین زده شده است.

در رده دوم ازبکستان قرار گرفته است که به لطف قهرمانی در دوره گذشته، ارزش بازیکنان این تیم افزایش پیدا کرده و هشت میلیون و 680 هزار یورو نیز برای این تیم در نظر گرفته شده است.

چین با شش میلیون و 400 هزار یورو سومین تیم و ایران با پنج میلیون و 100 هزار یورو در رده چهارم ارزشمندترین تیم های گروه قرار دارند.

جوان ترین تیم گروه

طبق قوانین مسابقات، فقط تیم های زیر 23 سال مجاز به بازی در مسابقات هستند و بر این اساس، میانگین سنی تیم ها پایین تر از عدد 23 قرار گرفته است اما نکته جالب توجه درباره این چهار تیم این است که اختلاف میانگین سنگی هر چهار تیم به اندازه 100 روز است.

ازبکستان با میانگین سنی 21.26 سال، چین و کره جنوبی با 21.30 سال و ایران با 21.36 سال به ترتیب جوان ترین تیم های گروه هستند.

گران ترین بازیکن گروه

وو یئونگ جونگ، بازیکن کره ای فرایبورگ آلمان با 20 سال سن و ارزش 2 میلیون یورویی، گران ترین بازیکن در میان بازیکنان چهار تیم حاضر در این گروه است.

در رتبه دوم، عزیز گانایف، بازیکن 21 ساله نسف قارشی ازبکستان قراردارد که یک میلیون و 100 هزار یورو برای او در نظر گرفته شده است.

یونینگ ژانگ، بازیکن 23 ساله بیجینگ گوان نیز با 800 هزار یورو ارزشمندترین بازیکن چین است و امید نورافکن با 700 هزار یورو ارزشمندترین بازیکن ایران محسوب می شود.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات قهرمانی زیر 23 سال آسیا که حکم انتخابی المپیک 2020 را دارد، از هجدهم دی در تایلند آغاز می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 7 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 855

به "گران ترین و مسن ترین تیم های گروه C انتخابی المپیک کدامند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گران ترین و مسن ترین تیم های گروه C انتخابی المپیک کدامند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید