تورنتو میزبان بزرگترین هیئت مسافرتی چین در کانادا شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، افزایش گردشگر در تورنتو

تورنتو برنده پیشنهاد برگزاری میزگرد بزرگترین هیئت مسافرتی چین برای شرکت Amway در کانادا شد. این پیشنهاد که با ورود حدود 10 هزار فرد به کانادا در سال 2020 می انجامد، می تواند افرایش گردشگر در تورنتو را تضمین کند. تخمین زده شده که این میزبانی منجر به افزایش درآمدزایی این شهر و البته کل کانادا گردد و این پیشنهاد جزو یکی از بهترین هایی بوده که برای افزایش گردشگر مفید است. خبرنگاران را با ادامه خبر همراهی کنید.

تورنتو میزبان بزرگترین هیئت مسافرتی چین در کانادا شد

از سفر با تور کانادا لذت ببرید.

شرکت Amway China در سال 1995 افتتاح شد که یکی از زیر مجموعه های شرکت Amway می باشد. در سال 2006 این شرکت بیش از 180 هزار نماینده فروش، 140 فروشگاه و 2 میلیارد دلار در فروش سالیانه را گزارش کرد. در سال 2008 همچنین در میان شرکت های زیر مجموعه Amway بزرگترین بازار را با افزایش 28 درصدی و فروش 2.5 میلیارد ریال شد. طبق گزارشی در آوریل سال 2010 این شرکت دارای 237 فروشگاه در چین، 160 هزار نماینده مستقیم فروش و درآمدی بالق بر 3 میلیارد دلار بوده است.

دولت کشور کانادا، مسئولین شهر اونتاریو و البته مدیران گردشگری شهر تورنتو با این شرکت مذاکره کردند و نتیجه آن این شد که این شرکت در یکی از بزرگترین هیئت های مسافرتی در سمیناری در سال 2020 به تورنتو بیاید. تورنتو برای مدت زیادی بود که برای بردن این مذاکره فعالیت هایی را انجام می داد. این پیشنهاد 5 سال پیش مطرح شد که با حمایت های ویژه ای از سوی مدیران اونتاریو و دولت کانادا ادامه پیدا کرد. این اعلامیه درست پس از آنکه تیم رهبرید شرکت Amway با جاستین تردو نخست وزیر در پکن دیدار کرد، اعلام شد.

یوهان بلانگر، نماینده و مدیر عامل شرکت گردشگری تورنتو، گفت: تورنتو با بعضی از بزرگترین مقصد های دنیا برای پیشنهاد Amway در چین رقابت می کرد و ما از اینکه انتخاب شده ایم، بسیار هیجان زده هستیم. صنعت گردشگری تورنتو در حال رشد است. افزایش گردشگر مخصوصا گردشگران خارجی نظیر چین، هم به شهر و استان یاری می نماید و باعث بهبود وضع مالی و تجای کل کانادا خواهد شد.

در سال 2017 در تورنتو چیزی بیش از 321 هزار مسافر چینی به این کشور وارد شدند که نتیجه یک برنامه بلند مدت برای افزایش گردشگر بوده است. در ابتدای این پروژه پیش بینی می شد که گردشگران چینی چیزی خدود 306 میلیون دلار را به کانادا بیارد که برای اولین بار در این سال 300 میلیون دلار به این شهر آورده شد که بالاترین رقم در سطح گردشگری بین المللی در تورنتو بوده است.

مایکل چان، وزیر تجارت بین الملل گفته است: مأموریت تجاری دولت ما در چین این است که تمرکزی روی افزایش گردشگر گردد و البته تجارت ما را به یکدیگر نزدیک تر کند. این قضیه منجر به بهبود برنامه های بلند مدت مالی، موقعیت های سرمایه گذاری و افزایش پتانسیل های تجارت خواهد شد. میزبانی کنفرانس های بین المللی نظیر بیست و پنجمین سمینار شرکت Amway در تورنتو، قابلیت های ما را برای ایجاد و همکاری های تجاری مهم نشان می دهد؛ همچنین این میزبانی نشان دهنده این است که این شهر یکی از مکان های اصلی برای زندگی، کار و سرمایه گذاری است.

آنجلا کونگ، معاون فروش شرکت Amwaychina می گوید: سال 2020 میلادی سالگرد 25 ساله Amway China را به خود اختصاص خواهد داد و ما برای جشن دریافت این سمینار در تورنتو هیجان زده هستیم. تورنتو نه تنها یک مقصد استثنایی است که در نزدیکی دفتر مرکزی این شرکت واقع شده است، بلکه این اولین بار است که یک مقصد با ما در این طرح همکاری می نماید، این همکاری هیجان انگیز هم برای تورنتو و Amway China به صرفه است.

الینور مک مون، وزیر گردشگری، فرهنگ و ورزش کانادا اظهار کرد: کنوانسیون های ملی و بین المللی محرکان بزرگ مالی هستند و ما برای استقبال از Amway China در سال 2020 انتظار می کشیم. در سال 2015 نمایندگان کنوانسیون در انتاریو 1.4 میلیارد دلار هزینه نموده اند و افزایش گردشگر بیش از 32 میلیارد دلار در فعالیت مالی درآمدزایی نموده است. Amway China با انتخاب ما برای برگزاری سمینار رهبری 25 ساله خود، Toronto را به عنوان یک شهر دنیای طبقه بندی می نماید و نشان می دهد که انتاریو مقصدی رقابتی برای کنفرانس های مهم است.

یوهان بلانگر، نماینده و مدیر عامل شرکت گردشگری تورنتو، همچنین اضافه کرد: جذب گروه های بزرگ مسافرتی مانند Amway China در سال 2020، ثبات دراز مدت تورنتو را به عنوان یک مقصد برتر گردشگری نشان می دهد و در خصوص قدرت تورنتو به عنوان نیروی دنیای در صنعت گردشگری و افزایش گردشگر صحبت می نماید.

منبع: traveldailynews.com

منبع: الی گشت
انتشار: 25 تیر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 291

به "تورنتو میزبان بزرگترین هیئت مسافرتی چین در کانادا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورنتو میزبان بزرگترین هیئت مسافرتی چین در کانادا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید