توصیه نامه امنیتی شبکه شاد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرگزاری خبرنگاران- آموزش و پرورش مازندران در راستای امنیت شبکه شاد اطلاعیه ای صادر کرد .

توصیه نامه امنیتی شبکه شاد

به گزارش خبرنگارخبرنگاراندفترمازندران درساری،به نقل ازاداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ متن این اطلاعیه به توضیح زیر است: به اطلاع دانش آموزان و فرهنگیان گرامی می رساند اکانت های رسمی پشتیبان در سامانه شاد با تیک آبی معین شده اند و لذا تمامی اکانت های ایجاد شده با نام پشتیبان شاد فاقد اعتبار بوده و از همکاری با آنها باید خودداری نمود. به خصوص تحت هیچ شرایطی پیغامک کد ورود به برنامه شاد را نباید در اختیار این افراد قرار داد .

اکانت های رسمی پشتیبانی شاد عبارتند : shadsupport@ و ShadAppSupportBot@ و تنها شماره ای که از پشتیبانی شاد با کاربران تماس گرفته می شود، شماره 02128425313 است .

طی روزهای اخیر، تعدادی از کاربران شاد از روش های مختلف و با اکانت های جعلی مانند پشتیبان شاد، مدیران مدارس، مسئولان اداری، دوستان، بستگان، همکاران مورد اعتماد، پیغام هایی با عناوینی مانند احتیاج به بروزرسانی کد احراز هویت شماره تلفن ارسال می نمایند. نقطه اشتراک همه آنها درخواست ارسال شماره تلفن (البته بیشتر مواقع شماره رادر اختیار دارند) سپس درخواست کد احراز هویت ارسالی به وسیله پیغامک است .

طبیعی است که نه پشتیبان و نه هیچ همکاری احتیاجمند به کد احراز هویت برنامه شاد نبوده و این کد کاملاً شخصی است. توجه بفرمایید اگر چنین پیغامی برای شما ارسال شد، به هیچ عنوان شماره تلفن همراه و کد احراز هویت را برای فرد مذکور ارسال نکنید و اگر قبل از مشاهده این اطلاعیه به هر علت کد احراز هویت را ارسال کرده اید، به بخش تنظیمات پیغام رسان شاد در گوشی مراجعه کرده و از بخش حریم خصوصی و امنیت/دستگاههای فعال/غیر فعال کردن سایر دستگاه ها را انتخاب نمایید تا امکان دسترسی به صفحه شاد شما از دستگاه دیگری غیر فعال شود .

چنانچه پیغامی با عناوین فوق از سوی همکاران اداری و یا فرد آشنا برای شما ارسال شد (جهت اعتمادسازی از آیدی جعلی همکاران یا فرد آشنا استفاده می شود) ضمن خوداری از ارسال کد احراز هویت و شماره تلفن خود، حتما به وسیله تماس تلفنی یا روش دیگری از صحت فرد ارسال نماینده پیغام اطمینان حاصل فرمایید .

در صورتی که سؤالی در خصوص شاد داشتید و یا با مسئله ای روبرو شدید با شماره 43081 تماس بگیرید، البته کاربران شهرستانی باید پیش شماره 021 را قبل از این شماره وارد نمایند. گروه پشتیبانی - شاد شایان ذکر است شماره ی: 02128425313 صرفاً جهت تماس پشتیبانی شاد با کاربران بوده و جوابگوی تماس کاربران نمی باشد .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2217

به "توصیه نامه امنیتی شبکه شاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توصیه نامه امنیتی شبکه شاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید