توقف بلیت فروشی دو فیلم پرامید اکران پاییز

به گزارش مجله سفرنامه دبی، پیش فروش بلیت های فیلم سینمایی مطرب متوقف شد و خانه پدری هم از روز چهارشنبه روی پرده نمی رود.

توقف بلیت فروشی دو فیلم پرامید اکران پاییز

به گزارش خبرنگاران، همزمان با تایید خبر توقیف خانه پدری کیانوش عیاری از سوی دادسرای فرهنگ و رسانه به دلیل داشتن صحنه های خشن، روابط عمومی سازمان سینمایی گفت نمایش این فیلم از روز چهارشنبه متوقف می شود. امکان پیش خرید بلیت های خانه پدری در سایت سینماتیکت وجود ندارد.

از سوی دیگر، فیلم سینمایی مطرب به کارگردانی مصطفی کیایی هم قرار بود از چهارشنبه هشتم آبان به نمایش درآید اما به نظر می رسد اکران آن دست کم یک هفته به تاخیر افتاده است. هر چند گروه تولید مطرب دلیل را مشکل فنی اعلام کرده اند اما همزمان شدن این تاخیر با توقیف خانه پدری شائبه مساله دار بودن خود فیلم را به اذهان متبادر می کند.

پیش تر امکان پیش خرید کردن بلیت های مطرب فراهم بود که حالا دیگر نیست و خریداران بلیت های روزهای ابتدایی اکران هم تکلیف خود را نمی دانند. فیلم تازه کیایی یک کمدی با پسزمینه اجتماعی است و بخشی از داستان آن در ترکیه می گذرد. پرویز پرستویی، محسن کیایی، عایشه گل جوشکن، الناز شاکردوست و مهران احمدی در مطرب بازی کرده اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 25 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 675

به "توقف بلیت فروشی دو فیلم پرامید اکران پاییز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف بلیت فروشی دو فیلم پرامید اکران پاییز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید