توقف خدمات دهی واتساپ برای مدل های قدیمی اندروید و ios

به گزارش مجله سفرنامه دبی، شرکت واتساپ به تازگی لیستی از چند مدل تلفن همراه منتشر و بیان کرد از اول نوامبر دیگر از این تلفن ها پشتیبانی نخواهد کرد.

توقف خدمات دهی واتساپ برای مدل های قدیمی اندروید و ios

به گزارش خبرنگار ، به نقل از skynewsarabia، پیغامرسان محبوب واتساپ از اول نوامبر، پشتیبانی از مدل های قدیمی گوشی های اندروید و ios را متوقف می نماید. براساس گزارش روزنامه انگلیسی سان، این پیغامرسان از تاریخ مذکور با گوشی های هوشمند Galaxy S3 mini، Trend II، Trend Lite، Core و Ace 2سامسونگ، Optimus F7، F5، L3 II dual، F7 II و F5 II ال جی، SE، 6s و 6s Plus آیفون سازگار نخواهد بود. بعلاوه این پیغامرسان بر روی گوشی های سونی اکسپریا و Huawei Ascend Mate و Ascend D2 هم کار نمی نماید.

واتساپ اخیرا قابلیتی را به پیغامرسان خود اضافه نموده که به افرادی که زود به زود تلفن خود را تغییر می دهند یاری می نماید. کاربران با استفاده از این قابلیت می توانند در هنگام تعویض گوشی هوشمند خود محتواها مثل عکس، ویدئو ، پیغام های صوتی و مکالمات را از اندروید به ios و بلعکس منتقل نمایند.

براساس گزارش ها، تمام کاربران اندروید و ios می توانند از قابلیت انتقال چت واتساپ استفاده نمایند. بعلاوه واتساپ قرار است یک کمپین جهانی برای تکذیب اخبار نقض حریم خصوصی کاربران خود راه اندازی می نماید.

معمولاً، کاربران پشتیبان گیری از داده ها را در برنامه iCloud برای سیستم iOS ذخیره می نمایند، در حالی که کاربران تلفن های Samsung، پشتیبان را در برنامه Google Drive دستگاه اندرویدی ذخیره می نمایند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1965

به "توقف خدمات دهی واتساپ برای مدل های قدیمی اندروید و ios" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توقف خدمات دهی واتساپ برای مدل های قدیمی اندروید و ios"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید