گوشی های میان رده از پرچمدارها جلو زدند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، به تازگی فهرستی از پرفروش ترین گوشی های هوشمند در آخرین فصل از امسال میلادی منتشر شده است که نشان می دهد گوشی های میان رده جای پرچمداران را گرفتند.

گوشی های میان رده از پرچمدارها جلو زدند

به گزارش خبرنگاران، به تازگی آمار و ارقام منتشر شده از میزان فروش گوشی های هوشمند نشان می دهد که گوشی های پرچمدار و گران قیمت دیگر جزو پرفروش ترین و پرطرفدارترین محصولات از نگاه کاربران و بازارهای جهانی نیست و گوشی های میان رده با قیمت متناسب تر و مقرون به صرفه تر توانسته اند به خوبی جای آنها را بگیرند و رتبه های نخست فهرست رده بندی محبوب ترین گوشی های فروخته شده در سه ماهه چهارم سال 2019 میلادی را به خود اختصاص دهند.

طبق وب سایت phonearena، نمودار زیر پرفروش ترین و محبوب ترین گوشی های هوشمند را در آخرین آمارهای منتشر شده را نشان می دهد:

بر اساس اطلاعات مندرج در نمودار بالا که توسط کارشناسان و محققان فعال در موسسه تحقیقاتی کانترپوینت جمع آوری، تهیه و منتشر شده است، آیفون ایکس آر اپل با اختصاص سه درصد از سهم بازارهای جهانی پیروز شده است رتبه نخست این جدول را به خود اختصاص دهد.

سامسونگ گلکسی آ10 و آ50 نیز به ترتیب با اختصاص 2.6 درصد و 1.9 درصد از بازارهای جهانی در رتبه های دوم و سوم این فهرست جای گرفته اند.

اوپو آ9 و آیفون 11 اپل هر دو 1.6 درصد، اوپو آ5 اس با 1.5 درصد، سامسونگ گلکسی آ20 با 1.4 درصد، اوپو آ5 با 1.3 درصد، شیائومی ردمی 7آ با 1.2 درصد و هواوی پی20 نیز با 1.1 درصد از بازارهای جهانی به ترتیب در صندلی های چهارم تا دهم فهرست رده بندی پرفروش ترین گوشی های هوشمند در سه ماهه چهارم سال 2019 میلادی جا گرفته اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 826

به "گوشی های میان رده از پرچمدارها جلو زدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی های میان رده از پرچمدارها جلو زدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید