جانمایی تاکسی ها در میدان ونک ساماندهی می گردد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، عقد دو قرارداد در راستای ساماندهی پایانه میدان ونک بخش عمده ای از مسائل میدان ونک و ترافیک حاصل از ایستگاه های تاکسی و بی نظمی در این حوزه در بخش شرقی میدان را حل می نماید.

جانمایی تاکسی ها در میدان ونک ساماندهی می گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، حمید جوانی شهردار منطقه 3 در مورد ساماندهی میدان ونک گفت: در حاشیه غربی میدان ونک در حال افزایش تعداد سکو های پایانه موجود هستیم و این پایانه بزرگ می تواند جوابگوی همه احتیاج های میدان ونک در این زمینه باشد. در واقع مساحت پایانه موجود افزایش پیدا نموده و دو برابر می گردد. اگر این کار انجام گردد علاوه بر استفاده از آن به عنوان پایانه حتی می توانیم فضا های اضافه را برای ارائه سایر خدمات به شهفرایندان در نظر بگیریم.

وی اضافه نمود: در حال عقد دو قرارداد در راستای ساماندهی پایانه میدان ونک هستیم که اگر اجرایی گردد بخش عمده ای از مسائل میدان ونک و ترافیک حاصل از ایستگاه های تاکسی و بی نظمی در این حوزه در بخش شرقی میدان، حل می گردد.

جوانی اضافه نمود: در حال حاضر تاکسی های خطوط مختلف از ابتدای تقاطع گاندی تا محدوده میدان ونک در بزرگراه حقانی را درگیر ترافیک می نمایند که با استقرار و جانمایی آن ها در پایانه ضلع غربی می توان از این حجم ترافیک کم کرد.

وی بیان نمود: به وسیله سازمان های تاکسیرانی و اتوبوسرانی مساله کمبود تاکسی و اتوبوس در خطوط منطقه 3 را پیگیری می کنیم تا شاهد افزایش کیفی و کمی خدمات اتوبوسرانی و تاکسیرانی در منطقه باشیم.

افزایش سوله های بحران مستلزم تأمین زمین است

جوانی افزود: سه پایگاه مدیریت بحران در منطقه 3 وجود دارد که این سوله ها از ظرفیت های منطقه به شمار می فرایند، اما تجمع و تمرکز این پایگاه ها بیشتر در قسمت غربی منطقه اجرا شده و بخش شرقی منطقه با محرومیت در مورد برخورداری از پایگاه های بحران روبرو است.

شهردار منطقه 3 مطرح نمود: در این منطقه به علت کمبود زمین این پایگاه ها در طول سالیان گذشته افزایش پیدا ننموده است. البته سازمان مدیریت بحران آمادگی برنامه ریزی های لازم برای افزایش این سوله ها و تأمین اعتبار آن را دارد، اما این کار مستلزم تأمین فضا و زمین برای اجرا است. سوله های موجود آمادگی لازم برای پذیرش شهفرایندان در مواقع بحران را دارد، ولی باید به فکر افزایش این سوله ها باشیم.

به گفته جوانی، یکی از این سوله ها در خیابان سرو واقع در بوستان طالقانی به عنوان مرکز واکسیناسیون در اختیار وزارت بهداشت قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 دی 1400 بروزرسانی: 22 دی 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2102

به "جانمایی تاکسی ها در میدان ونک ساماندهی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانمایی تاکسی ها در میدان ونک ساماندهی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید