جذب علیرضا بیرانوند برای پرسپولیس چقدر آب می خورد؟

به گزارش مجله سفرنامه دبی، از چند ماه پیش بحث بازگشت علیرضا بیرانوند به فوتبال ایران و البته پرسپولیس مطرح شده است. در چند روز گذشته هم نامه مذاکره باشگاه پرسپولیس با بیرانوند رسانه ای شد تا تعیین گردد دو طرف برای بازگشت تمایل زیادی دارند.

جذب علیرضا بیرانوند برای پرسپولیس چقدر آب می خورد؟

نکته مهمی که در خصوص بازگشت علیرضا بیرانوند به پرسپولیس نباید نادیده گرفته گردد این است که اگرچه بیرو در حال حاضر به صورت قرضی در تیم بواویشتا پرتغال حضور دارد، اما با باشگاه آنتورپ بلژیک قرارداد دارد و از این قرارداد هنوز یک فصل دیگر به جای مانده است.

برهمین اساس اگر باشگاه بلژیکی نخواهد قرارداد بیرو را تمدید کند، این دروازه بان ملی پوش را با قراردادی قطعی و نه قرضی منتقل خواهد نمود. همین موضوع باعث می گردد پرسپولیسی ها برای جذب علیرضا بیرانوند بسیار دست به عصا باشند و به وسیله خود او و مدیر برنامه اش مذاکرات را پیش می بزند.

آخرین خبر های دریافتی حکایت از آن دارد باشگاه پرسپولیس منتظر است باشگاه آنتورپ نظر قطعی خود را در خصوص رقم انتقال این بازیکن رسما اعلام کند. حالا باید دید درنهایت چه رقمی از سوی این باشگاه اعلام شده و پرسپولیس و علیرضا بیرانوند چگونه پیروز به راضی کردن سران باشگاه بلژیکی خواهند شد.

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2245

به "جذب علیرضا بیرانوند برای پرسپولیس چقدر آب می خورد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جذب علیرضا بیرانوند برای پرسپولیس چقدر آب می خورد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید