جنجال تازه مهدی طارمی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، مهدی طارمی پربحث ترین بازیکن حال حاضر فوتبال ایران است. ستاره تیم پورتو و تیم ملی، هم عملکرد درخشانی دارد و هم رفتار های پرحاشیه ای. موضوعی که مدام او را به سوژه رسانه ها تبدیل می نماید.

جنجال تازه مهدی طارمی

به گزارش خبرنگاران، نگاهی به عملکرد لژیونر های تاریخ فوتبال ایران قطعا این موضوع را تایید می نماید که مهدی طارمی برترین لژیونر ایرانی است. اگرچه رقبای او در تیم و لیگ های بزرگتری بازی نموده اند و مقام های اروپایی هم کسب نموده اند، اما اندازه تاثیرگذاری طارمی با آن ها قابل قیاس نیست. او بازیکن ثابت تیمش است که نقش مهمی در موفقیت های آن دارد و با عملکردی ستودنی، خودش را به چهره ای محبوب تبدیل نموده است.

اما همزمان با این عملکرد خوب و درست زمانی که تصور می کنی یک فوتبالیست شش دانگ جهانی در اختیار دارید، رفتار های غیرحرفه ای طارمی هم موجب نگرانی می گردد. نگاهی به زندگی ورزشی او نشان می دهد که از این دست رفتار ها به وفور از او سر زده است؛ چه زمانی که در پرسپولیس بود و آن ماجرای ریزه اسپورت و محرومیتش را پدید آورد و چه الان که علیه سرمربی تیم ملی یا مدیریت باشگاه پورتو مصاحبه می نماید.

کیفیت مهدی طارمی در لیگ های اروپایی نشان می دهد که او می بایست خیلی قبل تر از 26 سالگی به اروپا می رفت. اما همان حواشی در ماجرای انتقال به ریزه اسپورت ترکیه بخشی از زندگی حرفه ای او را خراب کرد. بیراه نیست اگر بخش مهمی از تقصیر آن رویداد را به گردن طارمی بیندازیم. او بعد ها هم این رفتار را پنهان نکرد. مهم ترینش همین چند هفته پیش بود که علیه سرمربی تیم ملی قصد کودتا داشت و مصاحبه های انتقادی زیادی انجام داد.

شرایط تیم ملی به هیچ وجه قابل قبول نیست، ولی می دانیم که در هر شرایطی وظیفه بازیکن نیست که علیه سرمربی اش مصاحبه و اقدامی بکند. اینکه این اظهانظر ها در سرنوشت او در جام جهانی هم موثر هست یا نه موضوعی است که با قطعیت نمی توان درباره آن حرف زد.

حالا و در حالی که با تیم پورتو در اردوی آمادگی پیش فصل قرار گرفته است، دم از جدایی زده! آن هم در حالی که نه باشگاه تمایلی به آن دارد و نه مشتری قابل توجهی دارد. بازتاب حرف های غیرحرفه ای طارمی برای لزوم فروش او از سوی باشگاه، به سوژه دیگری برای حمله به او تبدیل شده است.

منبع: فرارو
انتشار: 10 مرداد 1401 بروزرسانی: 10 مرداد 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2286

به "جنجال تازه مهدی طارمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال تازه مهدی طارمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید