حمله نژادپرستانه به زن کره ای در متروی کانادا!

به گزارش مجله سفرنامه دبی، شیوع ویروس کرونا موجب افزایش موج جدید نژادپرستی علیه شهروندان آسیای شرقی در دنیا شده است.

حمله نژادپرستانه به زن کره ای در متروی کانادا!

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور لوکس کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

به گزارش خبرنگار، شیوع ویروس کرونا در دنیا موج جدیدی از نژادپرستی را به راه انداخته است. این بار حملات نژادپرستانه شهروندان آسیای شرقی را مورد هدف قرار داده است. در حالی که سیاستمداران در دنیا باید خود عاملی برای جلوگیری از نژادپرستی و حملات نژادپرستی باشند این دونالد ترامپ، رئیس جمهور بود که با چینی خواندن ویروس کرونا موجی از حملات نژادپرستانه را در ذهن میلیون ها نفر در دنیا به راه انداخت.

ویدئویی که به تازگی منتشر شده است حمله نژادپرستانه به یک زن اهل کره جنوبی در یکی از ایستگاه های متروی استان انتاریاو کانادا را به تصویر می کشد. در این ویدئو دو دختر نوجوان با فریاد های بلند و با الفاظ نژادپرستانه به این زن حمله ور می شوند. در این ویدئو صدای یکی از این دو دختر شنیده می گردد که بلند فریاد می زند: سلام، کرونا. من مردم آسیا را دوست ندارم، چون آن ها خفاش می خورند. شما کرونایی های حرام ز... هستید!

این ویدئو در خط 2 ایستگاه متروی بلور- دانفورس در شهر تورنتو تهیه شده است. بنا به گفته این زن کره ای که نامش جِنی اعلام شده این دو دختر نوجوان پس از خروج او از اتوبوس آغاز به حمله نژادپرستانه علیه وی کردند. بنا به ادعای این زن این دو دختر در خیابان و با وجود ورود او به داخل ایستگاه مترو همچنان به حملات نژادپرستانه خود ادامه دادند. این زن با گزارش این حمله نژادپرستانه به پلیس کانادا علیه این دو دختر اعلام شکایت نموده است.

بنا به گفته جنی او دوبار به این دو دختر فرصت داد تا از او عذرخواهی نمایند، اما آن ها به رفتار نژادپرستانه خود ادامه ادند. جنی نیز این ویدئو را با تلفن همراه خود تهیه و آن را در اینستاگرامش منتشر کرد. او در کپشن این ویدئو خطاب به این دو دختر نوشت: امیدوارم درس خوبی از این عمل خود بگیرید. من از شما خواستم تا با عذرخواهی همه چیر را فیصله دهیم، اما حالا به پلیس گزارش داده ام. امیدوارم این اقدام من پایانی باشد بر حملات نژادپرستانه علیه همه شهروندان آسیایی.

این ویدئو پس از انتشار در اینستاگرام با واکنش کاربران همراه بود و بسیاری از آن ها اقدام نژادپرستانه این دو دختر کانادایی را مورد انتقاد قرار دادند. یکی از کاربران نوشت: آه. واقعا متاسفم. من هم در همین شهر زندگی می کنم. این رفتاری غیرقابل قبول است. کاربر دیگر نوشت: این رفتاری منزجزنماینده و نارحت نماینده است. من واقعا متاسفم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 22 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 989

به "حمله نژادپرستانه به زن کره ای در متروی کانادا!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله نژادپرستانه به زن کره ای در متروی کانادا!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید