خبرنگاران سامانه اطلاع رسانی بیماری کرونا در یزد راه اندازی شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، یزد- خبرنگاران - مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری یزد گفت: سامانه جامع اطلاع رسانی بیماری کرونا با همکاری این اداره کل، دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان راه اندازی شد.

خبرنگاران سامانه اطلاع رسانی بیماری کرونا در یزد راه اندازی شد

فخرالسادات خامسی هامانه افزود: این سامانه به نشانی infocorona.ir/app برای گوشی های اندروید و www.infocorona.ir برای گوشی های آیفون در دسترس است.

به گزارش روز یکشنبه اداره کل روابط عمومی استانداری یزد وی ادامه داد: اطلاعات در این نرم افزار شامل اطلاعیه های ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا و کمیته های زیرمجموعه، اطلاعیه های دانشگاه علوم پزشکی، آزمایش سلامتی و مبتلا نشدن به بیماری کرونا، خدمات مشاوره تلفنی و معرفی مراکز درمانی و جامع سلامت استان است.

خامسی گفت: مردم می توانند از طریق سامانه ، اخبار مربوط به کرونا ، آموزش های تصویری با موضوع پیشگیری ، شماره حساب کمک های نقدی مورد تایید دانشگاه و اقلام مورد نیاز و سامانه توزیع اینترنتی اقلام بهداشتی، آخرین آمار مبتلایان و افراد متوفی به تفکیک شهرستان های استان و دیگر استان ها و سایر موارد را دریافت کنند.

همچنین سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در یزد امروز گفت: با ابتلای 84 نفر دیگر در 24 ساعت گذشته به این بیماری در استان، مجموع مبتلایان این ویروس در استان به 725 نفر رسید.

ابراهیم سلمانی افزود: در این مدت 2 هزار و 84 نفر با علایم تنفسی در بیمارستان های استان بستری شدند و 61 نفر هم در این مدت فوت کرد که 2 نفر مربوط به شبانه روز گذشته است .

این مسوول همچنین از بهبودی و ترخیص هزار و 170 (56 درصد) بیمار از زمان شیوع ویروس کرونا تا ساعت 14 دیروز(شنبه) در استان خبر داد.

سلمانی گفت: برای قطع زنجیره انتقال این بیماری، مردم از دید و بازدیدهای عید و سفرهای نوروزی خودداری کرده و در خانه بمانند.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1058

به "خبرنگاران سامانه اطلاع رسانی بیماری کرونا در یزد راه اندازی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران سامانه اطلاع رسانی بیماری کرونا در یزد راه اندازی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید