خریداری 62 هزار تن شن و نمک برای استفاده در طرح زمستانی راهداری

به گزارش مجله سفرنامه دبی، حمید پرورشی خرم در مصاحبه با خبرنگاران گفت: 50 هزار تن شن و 12 هزار تن نمک در اجرای طرح زمستانی و برف روبی خریداری شده است.

خریداری 62 هزار تن شن و نمک برای استفاده در طرح زمستانی راهداری

وی با اشاره به آماده باش 34 راهدارخانه استان در فصل زمستان یادآور شد: 515 نیرو و 285 دستگاه ماشین راهداری از جمله لودر، گریدر، کامیون نمک پاش و برف روب برای پاکسازی جاده های اصلی و فرعی فعالیت دارند و عملیات برفروبی و پاکسازی را در طول فصل زمستان انجام می دهند.

پرورشی خرم ادامه داد: تعمیر و تجهیز این ماشین آلات و آماده بکار کردن آنها چه قبل از فصل بارش و چه در طول فصل زمستان از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا عوامل راهداری بتوانند به موقع برای بازگشایی و برفروبی راه ها با توجه به اهمیت و تردد موجود در آنها اقدام نمایند.

معاون راهداری استان همدان ابراز داشت: مرکز مدیریت راههای این اداره کل، 24 ساعته در خدمت به شهروندان است و اطلاعات راه های استان نیز به شکل مداوم به روز رسانی می گردد و علاقمندان برای کسب اطلاعات ترافیکی محورهای استان می توانند با طریق تلفن گویای 141 تماس بگیرند.

حمید پرورشی خرم با تاکید بر اینکه در فصل زمستان و همزمان با بارش برف سنگین، مردم از سفرهای غیر ضروری اجتناب نمایند، اضافه کرد: در صورت اقدام به سفر نیز باید با داشتن تجهیزات ایمنی، لباس گرم و مواد غذایی در جاده ها تردد نمایند.

وی گفت: استان همدان دارای پنج هزار و 400 کیلومتر انواع راه است که بیشتر این راه ها در ایام سرد سال، برفگیر بوده و احتیاج به عملیات برف روبی دارند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 211

به "خریداری 62 هزار تن شن و نمک برای استفاده در طرح زمستانی راهداری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خریداری 62 هزار تن شن و نمک برای استفاده در طرح زمستانی راهداری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید