خرید در تور تایلند

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خرید یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید در تور تایلند تجربه کنید. در این مقاله به شما خواهیم گفت که تجربه خرید در هر یک از شهرهای تایلند چگونه خواهد بود.

خرید در تور تایلند

اگر در تور تایلند در شهر بانکوکی باشید که به سرعت در حال پیشرفت است، می‌توانید بهترین محصولات تکنولوژی را در مرکز تجارت جهانی آن خریداری نمایید. سوخومیت مرکز قدیمی و اصلی خرید در این شهر به شمار می‌رود. اگر به کوله گردی علاقه دارید، به احتمال زیاد دلتان نمی‌خواهد تجربه ی خرید در مسیر خائو سان را از دست بدهید. جایی که در آن میتوانید از جواهرات گرفته تا لباس های کپی برند های مشهور و از همه مهم تر سوغاتی تور تایلند خود را خریداری کنید.

شهر تاریخی و زیبای چیانگ مای، در شمال تایلند قرار دارد. این شهر، مرکز فرهنگی، گردشگری و اقتصادی تایلند نیز به شمار می‌رود. در چیانگ مای می توانید بهترین بازار های شبانه را پیدا کنید که از جذاب ترین مراکز خرید تایلند هستند. در این بازار های بزرگ می توانید غرفه های مختلفی را مشاهده خواهید کرد که در دو طرف خیابان قرار دارد. بهتر است حواستان به هر دو طرف بازار باشد تا هیچکدام از محصولات جالبی که در این بازار عرضه می‌شوند را در تور تایلند از قلم نیاندازید.

کوسن های مخصوص تایلندی که ظاهر مثلثی شکل و فوق العاده نرمی دارند گزینه ی بسیار خوبی هستند. در همه جای تایلند می توانید این کوسن‌ها را در شادترین رنگ‌ها پیدا نمایید. همینطور میز چوبی پایه فیلی که در اینجا زیاد می توانید پیدا نمایید، گزینه  خوبی برای عاشقان صنایع دستی به شمار می‌رود.

انتشار: 21 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 3

به "خرید در تور تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید در تور تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید