خمز: راه دیگری غیر از بازی هجومی بلد نیستیم

به گزارش مجله سفرنامه دبی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت:ما فقط بازی هجومی انجام می دهیم و راه دیگری بلد نیستیم.

خمز: راه دیگری غیر از بازی هجومی بلد نیستیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پاکو خمز در نشست خبری قبل بازی مقابل مس رفسنجان، در مورد مقدار آمادگی تیمش برای بازی فردا، گفت: بازیکنان کاملاً آماده اند و به اهمیت بازی فردا مطلع هستند. مس رفسنجان تیم خوبی است که کم گل می خورد و از ضربات کاشته برای رسیدن به گل استفاده می نماید. بازیکنانم همیشه کوشش نموده و آن چیزی که می خواهم را در زمین به نمایش می گذارند. سعی می کنیم با کسب نتیجه خوب، فاصله مان با مس را زیاد نموده و به تیم های بالای جدول نزدیک شویم.

وی در مورد حضور دو آقای گل لیگ برتر در خط حمله تراکتور، اعلام کرد: اسدی، پاکدل و عباس زاده سه مهاجم تیم ما هستند که هر تیمی آرزوی داشتن آن ها را دارد. طبیعی است که نمی توانیم از هر سه مهاجم تیم به طور همزمان استفاده کنیم. مهاجم تنها وظیفه گلزنی ندارد، بلکه باید در همکاری با وینگر ها و پرس ایفای نقش کند.

خمز ادامه داد: عباس زاده در بازی قبلی نیمه دوم به بازی آمد و خیلی خوب کار کرد. مهم نیست بازیکنانم چند دقیقه بازی می نمایند؛ بلکه مهم این است که در زمان حضور در زمین، به تیم یاری نموده و نمایش خوبی دارند.

وی در مورد اینکه ریکاردو آلوز در هفته های اخیر نتوانسته پاس گل ارسال کند، اعلام کرد: هر بازیکن کاری که من می خواهم را انجام می دهد. اینکه یک بازیکن در تمامی بازی ها گل زده و یا پاس گل ارسال کند، امکان پذیر نیست. مهاجمانی در جهان هستند که گاه بیش از هفت، هشت هفته پیروز به گلزنی نمی شوند. ریکاردو کار های مهمی در خط هافبک انجام داده و به تیم یاری می نماید. او در بازی های بعدی بازهم پاس گل خواهد داد.

خمز با بیان اینکه تراکتور ظرفیت بالایی دارد، تأکید کرد: تراکتور تیم تهاجمی است که معمولاً در بیشتر بازی ها پیروز به گلزنی می گردد. ما باید کوشش کنیم تا گل کمتری دریافت کنیم. بعلاوه ارزیابی از بازیکنان باید به خاطر عملکردشان در مجموع بازی باشد و صرفاً به گل یا پاس گل خلاصه نگردد.

وی با بیان اینکه آیا فردا بازی تهاجمی انجام خواهید داد؟ شرح داد: ما فقط بازی هجومی انجام می دهیم و راه دیگری بلد نیستیم. سبک بازی ما همیشه یکسان است؛ البته گاهی باتوجه به آنالیزمان از حریف، کار های ویژه ای تمرین می کنیم. همیشه می خواهیم حفظ توپ نموده، توپ را به خوبی به گردش در بیاوریم و موقع از دست دادن توپ، به شدت پرس کنیم. تراکتور در مقابل هر تیمی بازی تهاجمی انجام می دهد تا طرفداران مان از بازی ها لذت ببرند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا سال بعد تیم را برای قهرمانی آماده می کنید؟ گفت: هنوز فرصت زیادی تا فصل بعد داریم. ابتدا باید مقدار سرمایه گذاری باشگاه، شرایط نیمکت، بازیکنان خروجی و ورودی تعیین گردد و سپس هدف گذاری کنیم. هنوز زمان زیادی مانده و تمرکزم روی بازی های پیش رو است.

خمز در مورد کیفیت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره)، اعلام کرد: بازی کردن در ورزشگاه یادگار امام (ره) کارمان را از نظر ورزشی سخت می نماید؛ چرا که کیفیت چمن به نفع مان نیست. کاش هم چمن خوب بود و هم می توانستیم از مزیت حضور طرفداران بهره ببریم. من از نظر ورزشی اعلام نموده ام که بازی در ورزشگاه اختصاصی باشگاه بهتر است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا به تراکتور ایده آل رسیده اید؟ گفت: مربیان هیچ وقت راضی نیستند و همیشه از بازیکنان می خواهند بیشتر کوشش نمایند. تیم ما فوتبال خوبی بازی می نماید و طی دو ماه اخیر به خوبی تغییر نموده و جا دارد از بازیکنان به خاطر کوشش شان تشکر کنم. اکنون هم من از بازی تیم رضایت دارم و هم طرفداران، با این حال معتقدم هنوز جا برای پیشرفت و بهتر شدن وجود دارد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 اسفند 1401 بروزرسانی: 19 اسفند 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2398

به "خمز: راه دیگری غیر از بازی هجومی بلد نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خمز: راه دیگری غیر از بازی هجومی بلد نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید