الهیدوس: این جام جهانی متعلق به همه اعراب است

به گزارش مجله سفرنامه دبی، حسن الهیدوس باتجربه ترین بازیکن تیم ملی قطر پیش از ملاقات این تیم برابر اکوادور (ملاقات افتتاحیه جام جهانی 2022) در نشست خبری گفت: خیلی افتخار می کنم که فرصت حضور و بازی در جام جهانی نصیب من می گردد. آرزوی کودکی من بود که بتوانم در جام جهانی بازی کنم. در گذشته خیلی کوشش کردیم تا بتوانیم صعود کنیم و در این رقابت ها حاضر شویم، ولی پیروز نبودیم و سال جاری بالاخره در جام جهانی هستیم. اگر این دوره در رقابت های انتخابی شرکت می کردیم، جواز حضور در رقابت ها را کسب می کردیم. احساسی که دارم فوق العاده است و در کلام نمی گنجد. خیلی راضی هستم که در بین تیم های شرکت کننده در جام جهانی هستیم و حضور در این رویداد را تجربه می کنیم.

الهیدوس: این جام جهانی متعلق به همه اعراب است

او در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: این جام جهانی متعلق به همه اعراب است. ما به عنوان یک کشور عرب احساس وظیفه می کنیم که برترین عملکرد را داشته باشیم.

تیم ملی فوتبال قطر تنها تیمی در جام جهانی است که سابقه حضور در این رقابت ها را نداشته و برای اولین بار حضور در جمع بزرگان را تجربه می نماید و فردا یکشنبه ساعت 19:30 دقیقه به وقت ایران به مصاف تیم ملی فوتبال اکوادور خواهد رفت.

منبع: فرارو
انتشار: 28 آبان 1401 بروزرسانی: 28 آبان 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2345

به "الهیدوس: این جام جهانی متعلق به همه اعراب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الهیدوس: این جام جهانی متعلق به همه اعراب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید