دروازه بهشت در آغوش جانگ جیاجیه چین

به گزارش مجله سفرنامه دبی، اگر قصد تجربه رفتن به بهشت را دارید، پیشنهاد ما سفر به سرزمین چشم بادامی ها و منطقه کوهستانی معروف آن به نام جانگ جیاجیه است.

دروازه بهشت در آغوش جانگ جیاجیه چین

با تور چین سفری فراموش نشدنی را تجربه کنید.

این کوهستان که در استان هونان واقع شده، با صخره های عمودی منفرد و مملو از درخت که اغلب اوقات پوشیده از ابر و مه است. همین حال و هوای رمز و آلود آن بیشتر گردشگران را به سمتش جذب می نماید. کوهستانی که بعد از الهام دریافت سازندگان فیلم آواتار به این نام در جهان شهرت گرفت، در سال 1992 در لیست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسید. منطقه ای مقدس در بین بومیان محلی که معتقدند این دروازه سحر آمیز است.

زیبایی های خارق العاده این کوهستان باعث شده تا در جهان از جانگ جیاجیه به عنوان دروازه بهشت یاد گردد. دروازه بهشت در ارتفاع 24500 فوتی کوه های تیانمن نمایان است. صخره ای شبیه یک کمان که مرتفع ترین، حیرت انگیزترین و باشکوه ترین دروازه طبیعی جهان است. برای رسیدن به دروازه بهشت باید از محل پارک اتومبیل ها تا محل دروازه چیزی حدود 999 قدم در راهروی بهشت کوه تیانمن پیاده روی کنید. اگر توان پیاده روی را ندارید، نگران نباشید! می توانید سوار اتوبوس های ویژه شوید تا بعد از توقف در 99 ایستگاه شاهد دیدن زیبایی های دروازه بهشت باشید.

کوهستان جانگ جیانه پر از دیدنی های جذاب است مثل اولین پل جهان. این پل طبیعی و سنگی دو صخره کهنسال را به هم وصل می نماید، البته مسئولان منطقه ورودی پل را با یک درب چوبی بسته اند، چرا که راه رفتن گردشگران روی این پل اصلا به صلاحشان نیست. در جهت پیاده ای که طی می کنید می توانید یک دل سیر میمون ببنید و از همراهی آن ها در طول جهت با خود لذت ببرید.

پله های بی خاتمه کوهستان جانگ جیانه شما را در پیمودن جهت زیبا و جنگلی کوهستان کمک می نماید. در این کوهستان زیبا علاوه بر دره بهشت شما می توانید از معبد قدیمی که در بالای یکی از صخره های کوهستان قرار گرفته، دیدن کنید و با آداب و رسوم مذهبی مردم بومی آشنا شوید.

منبع: همگردی
انتشار: 18 مرداد 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 337

به "دروازه بهشت در آغوش جانگ جیاجیه چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بهشت در آغوش جانگ جیاجیه چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید