دعوت پراندلی از پاپ فرانسیس برای تماشای بازی ایتالیا و آرژانتین

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران: سرمربی تیم ملی ایتالیا از رهبر کاتولیک های دنیا برای حضور در محل دیدار محبت آمیز تیم های ملی ایتالیا و آرژانتین دعوت به عمل می آورد.

دعوت پراندلی از پاپ فرانسیس برای تماشای بازی ایتالیا و آرژانتین

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، چزاره پراندلی گفت در نظر دارد برای بازی محبت آمیز شاگردانش با تیم ملی آرژانتین از پاپ فرانسیس دعوت به عمل آورد تا این دیدار را از نزدیک تماشا کند. پراندلی با اعتراف به اینکه از جدال فوتبالی این 2 کشور کاتولیک هیجان زده است، تاکید نمود این بازی فرصتی بی نظیر برای پاپ فرانسیس آرژانتینی است تا جدال هموطنانش را برابر لاجوردی پوشان مشاهده کند.

پراندلی در گفتوگویی با نشریه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا گفت: به پاپ فرانسیس خواهم گفت که اگر کار مهم تری برای انجام دادن ندارد، همراه با ما به استادیوم بیاید، البته می ترسم که احساسات و هیجانم صدایم را بند بیاورد.

پراندلی با اشاره به اولین سخنرانی پاپ فرانسیس 76 ساله پس از انتخاب شدنش به عنوان رهبر جدید کاتولیک های دنیا اضافه کرد: تماشای پاپ فرانسیس و اولین حضور او در میان مردم جلوه خاصی داشت. او مردم را به خود علاقه مند کرد و تحسین آنها را برانگیخت.

پراندلی ادامه داد: بعد از آن ماجرا، ایده برگزاری یک بازی میان کشور او و ایتالیا فورا به ذهنم خطور کرد. هر 2 تیم همزمان با هم از یک هتل در جوی که پر از لذت و شادی است، همراه با پاپ راهی استادیوم خواهند شد. کوشش فدراسیون فوتبال 2 کشور سبب شد برنامه بازی ایتالیا - آرژانتین چیده گردد و سه شنبه این هفته شاهد این بازی خواهیم بود.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 398

به "دعوت پراندلی از پاپ فرانسیس برای تماشای بازی ایتالیا و آرژانتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دعوت پراندلی از پاپ فرانسیس برای تماشای بازی ایتالیا و آرژانتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید