راهنمای سفر به کرابی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، کرابی از زیباترین شهرهای کشور تایلند است. در تور کرابی می‌توانید در سواحلی زیبا غواصی و شنا بپردازید و یا در مرکز خرید مدرن یک خرید عالی و ارزان را تجربه نمایید. در این مقاله شما را برای تجربه یک سفر عالی راهنمایی خواهیم کرد.

راهنمای سفر به کرابی

شنا و غواصی در آب‌های زلال شهر کرابی یکی از بهترین کارهایی است که می‌توانید در تور کرابی انجام بدهید. سفر شما بدون تجربه آن‌ها در تور کرابی تمام نشده است.

اگر در کشور تایلند قصد دارید یک سفر ارزان و اقتصادی را تجربه نمایید، باید مانند مردم عادی این کشور باشید، یعنی غذاهای خیابانی میل نمایید، از اتوبوس برای رفت و آمد استفاده نمایید و در آخر در یک مسافرخانه اقامت نمایید.

وقتی صحبت از خرید غذاهای خیابانی در کرابی می‌شود، سریع ذهن شما به سمت میزان رعایت بهداشت در این غذاها می‌رود. به دلیل گرمای زیاد همه دکه‌های غذاخوری خیابانی مجبور هستند، تا از مواد غذایی تازه استفاده کنند. بنابراین با انتخاب یک دکه که از مواد اولیه حلال برای طبخ غذاها استفاده می‌کند و مشتریان زیادی دارد، می‌تواند یک انتخاب خوب باشد.

کرابی نیز مانند دیگر شهرهای کشور تایلند آب و هوای گرمی دارد. این شهر دارای دو فصل گرم و خشک و خنک و مرطوب است و به ندرت دمای هوا به 27 درجه سانتی گراد می رسد. فصل گرم و خشک در ماه‌های مارس و آپریل رخ می‌دهد و میانگین دمای آن به 37 درجه سانتی‌گراد خواهید رسید. 

بهترین زمان سفر با تور کرابی با در نظر گرفتن وضعیت آب و هوایی آن، از ماه ژانویه تا ماه مارس می‌باشد. البته به این نکته هم توجه کنید که در این زمان گردشگران زیادی به این شهر سفر می‌کنند و قیمت هتل ها و خدمات هم بیشتر خواهد شد. ماه های می تا اکتبر هم که بارش باران افزایش پیدا می‌کند، نمی‌توانند زمان مناسبی برای سفر به کرابی می‌باشند.

در این شهر می‌توانید هر کاری که دوست دارید، انجام بدهید و تنها نکته‌ای که باید به آن توجه نمایید، انتخاب زمان سفر به کرابی است. زمان سفر خود را باید نسبت به وضعیت آب و هوایی انتخاب نمایید.

انتشار: 21 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 8

به "راهنمای سفر به کرابی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای سفر به کرابی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید