ردمی 10 (2022) با تراشه هلیو G88 در گیک بنچ دیده شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، ردمی قصد دارد به زودی از گوش ردمی 10 2022 به عنوان گوشی اقتصادی تازه خود رونمایی کند و به همین علت امروز شاهد انتشار امتیاز آن در بنچمارک گیک بنچ بودیم.

ردمی 10 (2022) با تراشه هلیو G88 در گیک بنچ دیده شد

ردمی در بخش گوشی های اقتصادی عملکرد فوق العاده ای دارد و کاربران هم به خاطر قیمت مناسب و عملکرد سخت افزاری مطلوب گوشی های این شرکت، تمایل زیادی به خرید آن ها نشان می دهد. ردمی هم با علم بر این موضوع هر سال تعداد بیشتری گوشی اقتصادی و میان رده راهی بازار می کند.

سال گذشته اما اتفاق جالبی افتاد. در حالی که شرکت چینی در سال 2019 از گوشی های سری ردمی نوت 8 رونمایی کرد، دو سال بعد به جای اینکه گوشی جدیدی را با نامی متفاوت ببینیم، محصولی تحت عنوان ردمی نوت 8 2021 با یک سری ارتقای جزئی به نسبت مدل دو سال قبل راهی بازار شد. معین نیست چرا ردمی تصمیم گرفته چنین سیاستی را در پیش بگیرد اما ردمی نوت 8 2021 با وجود فروش خوبی که داشت حتی نزدیک به رکورد فوق العاده سری ردمی نوت 8 اوریجینال هم نشد.

با این حال می بینیم که شرکت چینی همچنان روی این کار اصرار دارد و قصد دارد به زودی از نسخه 2022 ردمی 10 هم رونمایی کند. این گوشی سال گذشته راهی بازار شد اما اکنون شاهد مدل 2022 آن خواهیم بود که با توجه به تصویر منتشر شده از عملکرد آن در بنچمارک گیک بنچ، می بینیم که قلب تپنده آن کاملا مشابه نسل گذشته است.

چند ماه قبل بود که خبری در رابطه با این گوشی منتشر شد مبنی بر اینکه ردمی می خواهد آن را به دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی و 8 مگاپیکسلی فوق عریض مشابه آنچه که در مدل اوریجینال بکار رفته مجهز کند. خبر امروز هم تقریبا دومین خبری است که از این گوشی در اختیار داریم که به لطف آن توانستیم از مدل پردازنده، سیستم عامل و اندازه حافظه رم آن مطلع شویم.

همان طور که مشاهده می کنید، این گوشی با شماره مدل 21121119VL شناخته می شود که مشابه همان شماره مدلی است که پیش تر هم برای آن دیده بودیم. بنابراین می توان به صحت این خبر اعتماد داشت. قلب تپنده این گوشی هم مدیاتک MT6769H یا در واقع همان هلیو G88 خواهد بود که در مدل سال 2021 هم به کار گرفته شده است و عملکرد نسبتا مطلوبی هم دارد. امتیاز بنچمارکی هم که این گوشی کسب کرده کاملا گویای عدم تغییر مدل پردازنده به نسبت قبل است.

نکته جالب اما اینجاست که این گوشی همچنان از اندروید 11 به عنوان سیستم عامل پیش فرض خود بهره می برد که بیش از پیش نشان دهنده عملکرد ضعیف شرکت چینی در زمینه آپدیت اندروید است. هرچند در بنچمارک نسخه رابط کاربری ذکر نمی شود اما مهم است که یک گوشی با نسخه اندروید در دسترس همان سال عرضه شود.

اندازه رمی که برای این محصول در نظر گرفته شده 4 گیگابایت است که به نظر می رسد برای مدل پایه باشد. یعنی به احتمال بسیار فراوان باید شاهد عرضه مدل های دیگر با حافظه رم بیشتر (نهایتا 6 گیگابایت) هم باشیم. علاوه بر این ها، پیش تر شاهد صدور گواهی EU برای این محصول بودیم که نشان می داد منبع تغذیه آن یک باتری 4900 میلی آمپر ساعتی است که می توان آن را با شارژر سریع 22.45 واتی موجود درون جعبه هم شارژ کرد. ردمی 10 اما از شارژر 18 واتی پشتیبانی می کند. به نظر می رسد ردمی 10 2022 هم در نهایت از همین سرعت پشتیبانی کند اما ردمی خواسته با عرضه این شارژر درون جعبه به شما کمک کند گجت های دیگر خود را با سرعت قابل قبولی شارژ کنید.

اگر بخواهیم در رابطه با ردمی 10 2022 با قاطعیت صحبت کنیم طبیعتا به اطلاعات بیشتر و موثق تری هم نیاز خواهیم داشت که متاسفانه فعلا این اطلاعات در دسترس قرار ندارد. قرار بود این گوشی در ماه ژانویه در کشور هندوستان و همراه با سری شیائومی 11T عرضه شود اما این اتفاق رخ نداد و حالا باید منتظر بمانیم ببینیم چه خبری در رابطه با این موضوع منتشر می شود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 22 خرداد 1401 بروزرسانی: 22 خرداد 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2242

به "ردمی 10 (2022) با تراشه هلیو G88 در گیک بنچ دیده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ردمی 10 (2022) با تراشه هلیو G88 در گیک بنچ دیده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید