رستوران های پوکت بی نظیر و خاص

به گزارش مجله سفرنامه دبی، معرفی رستوران های پوکت

تغذیه در مسافرت یکی از اصلی ترین و مهمترین مواردی می باشد که باید اهمیت خاصی داشته باشد. سفر به شهرها و روستاهای مختلف در کشور های متفاوت ممکن است اتفاق بیافتد و برای شما این تفکر را به همراه داشته باشد که چگونه تغذیه کنیم. درست است که مکان های تفریحی بسیار زیادی وجود دارد اما در کنار گشت و گذار و تفریح وجود مکانی امن و پاکیزه برای میل غذا اهمیت زیادی دارد. بهترین رستوران های پوکت با معروفیت خود مشکل شما را در زمان سفر به پوکت رفع نموده و رستوران های ایرانی در پوکت برای شما ارامش خاطر به ارمغان آورده اند.

رستوران های پوکت بی نظیر و خاص

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

به بیشتر رستوران ها شاید با نام مکانی برای گشت و گذار و خوشگذرانی نگاه کنید اما به این موارد نیز باید دقت کنید که چه غذاهایی در آنها سرو می گردد. کشورها و شهرهای دنیا نیز به این مورد اندیشیده اند و بهترین رستوران های خود را معرفی نموده اند. بهترین رستوران های این شهر نیز مانند شهرها و کشورهای دیگر بسیار زیاد می باشند و شما می توانید رستوران های خوب پوکت را در تنوع و گوناگونی زیاد درون شهر بیابید و طعم غذاهای بی نظیر و خوشمزه را بچشید. یکی از اساسی ترین نکته هایی می توان به آن اشاره نمود داشتن طعم و مزه بی نظیر از انواع غذاهای سرتاسر دنیا می باشد. در واقع بهترین رستوران های پوکت این تصمیم را داشته اند که شما با سفر به پوکت تنها به این شهر سفرنمی کنید بلکه تمام دنیا را در طعم بی نظیر غذاهای آن ها در پوکت تجربه میکنید. به همین خاطر زمانی که به رستوران های بی نظیر و جذاب و جالب این شهر پا می گذارید می توانید غذاهایی از سرتاسر دنیا را دیده و امتحان کنید و در ادامه برای شما لیستی از بهترین رستوران های پوکت را آورده ایم که اگر شما روزی به پوکت سفر کردید و قصد گشت و گذار در پوکت را داشتید برای رفتن به رستوران به دنبال آنها جستجو نکنید

بیشتر بخوانید : خوشمزه ترین دسرهای تایلندی را در کشور تایلند می توانید سرو کنید

رستوران های بسیار زیاد و متنوعی می باشد که شما می توانید وقت خود را در آنها بگذرانید و به صرف غذا بپردازید بیشتر این رستوران ها از عالی ترین و بی نظیرترین منو ها و همچنین فضاها برخوردار می باشند. از بهترین رستوران ها، می توان به رستورانهایی مانند جویا رستوران مامان اشاره نمود. سایر رستوران هایی که از بهترین های پوکت میباشند رستوران های بی نظیر و متعددی هستند و تعداد اندکی از آن ها را در ادامه برای شما معرفی می کنیم و بعضی از ویژگی های برجسته آنها را نیز بیان می کنیم. اولین رستورانی که به آنالیز آن می پردازیم رستوران سه گانه مامان می باشد و یا آشپزخانه مامان یکی از بهترین رستوران های پوکت است.

آشپز خانه مامان

یکی از بهترین رستوران های پوکت آشپزخانه مامان یا ویلا رویال نامیده می گردد. این رستوران که در رویارویی با ساحل قرار گرفته منظره بی نظیر و رویایی از ساحل و شهر را برای شما به نمایش می گذارد. شما احساس می کنید در وسط بهشت هستید و قطعاً با وجود چنین منظره و صحنه های بی نظیر و جایگاه های متنوع و گوناگونی که در یک رستوران کوچک واقع شده است شما غذایی بسیار عالی و بی نظیر را میل خوهید کرد. ساعات کاری رستوران نیز با ساعت کاری سایر رستوران ها برابر میباشد. شما اگرقصد دارید غذای خود را در رستوران رویال و آشپزخانه مامان میل کنید، بهتر است که زمان خود را برنامه ریزی کنید تا بتوانید به این رستوران برسید.

رستوران زنجبیل سیاه

رستوران زنجبیل سیاه، نیز از شرایط خاص و ویژه ای برخوردار میباشد. همچنین منظره بسیار زیبا و دیدنی در این رستوران شما مشاهده خواهید کرد. زنجبیل سیاه یکی از بهترین رستوران های پوکت می باشد که در وسط یک تالاب قرار گرفته است و تنها راه دسترسی شما به آن قایق می باشد. قایقی که در بین نور های شناور زیبا شما را به آن می رساند.غذاهای رستوران زنجبیل سیاه عموماً غذاهای تایلندی می باشد و شما می توانید غذاهای همچون سالاد پاپایای سبز سفارش دهید و یا غذاهای از جمله سوپ های پر ادویه و یا برگ های چاپلو درخمیر با سس فلفل را میل نموده و از ان لذت ببرید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با کشور تایلند

رستوران ایتالیاییlagritta

یکی دیگر از بهترین رستوران های پوکت این رستوران ایتالیایی می باشد. این رستوران که از رمانتیک ترین و بی نظیرترین رستوران ها می باشد فضای رمانتیک و عاشقانه ای دارد و بیشتر برای زوج هایی که به فضا های رمانتیک عاشقانه علاقه مند باشند مناسب می باشد، فضای آن با فضای سایر رستوران ها تمایز خاصی دارد به صورتی که یک قسمت برای ناهار خوری در بیرون از سالن و قسمتی در داخل سالن تعریف شده است همچنین فضای وجود دارد که شما می توانید در آن استراحت نموده و چای یا … سفارش دهید. شما در رستوران ایتالیایی می توانید شام خود را در زیر نور ستارگان صرف کنید و هم چنین منظره ای بسیار زیبا از ساحل و خلیج را مشاهده کنید.

رستوران ددوس

همانطور که قبلاً نیز برای شما گفتیم شهر پوکت دارای رستوران های بسیار زیبا و زیادی میباشد ، رستوران ددوس یکی از بهترین رستوران های پوکت می باشد که غذایی فرانسوی سرو نموده و شما را دعوت به خوردن غذاهای فرانسوی می نماید. رستوران در ورودی مجتمع تفرجگاهی پاگوتا قرار گرفته است که بسیار کوچک می باشد این رستوران را یکی از استادان بزرگ هنر آشپزی تایلند اداره میکند که غذاهای فرانسوی را با غذاهای چینی، ایرانی، آسیایی…. مشترک نموده و طعم های بی نظیر و خاص را به وجود می آورد. بیشتر افرادی که به رستوران ددوس می روند طعمی تازه و بی نظیر را میچشند و برای دفعه دوم زمانی که قصد رفتن به این رستوران را می نمایند مشتاقانه منتظر هستند تا طعمی جالب و بی نظیر را بچشند و این یکی از دلایل است که باعث معروفیت رستوران ددوس شده است.

رستوران فیل آبی

این رستوران با داشتن بیش از 12 شعبه در سرتاسر دنیا معروفیت خاص و بی نظیری پیدا نموده است. رستوران فیل آبی به گونه ای می باشد که از پذیرش سلطنتی و غذا خوری سلطنتی پوکت و تایلند میباشد و به دلیل گسترش دانش آشپزی تایلندی در سرتاسر دنیا و استقبال بی نظیر از آن معروف شده است. همچنین رستوران فیل آبی در قسمت قدیمی شهر پوکت قرار گرفته است که در قصر مستعمذه و بسیار زیبا می باشد می توانیم فضایی بسیار جالب و تاریخی را نیز با ورود به فیل آبی مشاهده کنید.

رستوران کاجوک

یکی از بهترین رستوران های پوکت بدون هیچ گونه تبلیغ و یا برنامه تبلیغاتی خود را به مردم معرفی نموده و معروفیت خاص و بی نظیر پیدا نموده است رستوران کاجوک میباشد. این رستوران که در شهر پوکت واقع شده است و فضای خاص و متفاوت نسبت به سایر رستوران ها دارد از بهترین رستوران های شهر پوکت شناخته شده است.

منبع: دلتابان
انتشار: 29 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 430

به "رستوران های پوکت بی نظیر و خاص" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های پوکت بی نظیر و خاص"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید