رستوران های کانادا با بیشترین ستاره میشلن

به گزارش مجله سفرنامه دبی، کانادا کشوری است با تنوع غذایی بالا، از غذاهای سنتی کانادایی گرفته تا غذاهای بین المللی از سراسر جهان. در سال های اخیر، کانادا همچنین به دلیل رستوران های با کیفیت بالا و سرآشپزهای برجسته شناخته شده است. در حقیقت، کانادا اکنون دارای بیش از 20 رستوران با ستاره میشلن است که آن را به یکی از کشورهایی با بیشترین ستاره میشلن در جهان تبدیل کرده است.

رستوران های کانادا با بیشترین ستاره میشلن

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای زمستانی کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

راهنمای میشلین یکی از معتبرترین راهنماهای غذایی در جهان است و رستوران ها را بر اساس کیفیت غذا، خدمات و جو آنها رتبه بندی می کند. رستوران های دارای ستاره میشلین به عنوان برخی از بهترین رستوران های جهان شناخته می شوند.

کانادا در سال 2011 صاحب اولین رستوران ستاره میشلین خود شد و از آن زمان به بعد، تعداد رستوران های دارای ستاره میشلین در کانادا به طور پیوسته در حال افزایش بوده است. در سال 2023، کانادا دارای 23 رستوران ستاره میشلین است، که از این تعداد، 1 رستوران دارای 3 ستاره، 2 رستوران دارای 2 ستاره و 20 رستوران دارای 1 ستاره میشلین هستند.

در این مقاله، ما به رستوران های برتر کانادا با بیشترین ستاره میشلن می پردازیم. این رستوران ها بر اساس کیفیت غذا، خدمات و تجربه کلی غذاخوری انتخاب شده اند.

رستوران Alo: دو ستاره میشلن

رستوران Alo در تورنتو، انتاریو قرار دارد و دارای دو ستاره میشلن است. این رستوران توسط سرآشپز پاتریک گیلبرت اداره می شود که به خاطر غذاهای مدرن کانادایی خود با استفاده از مواد اولیه محلی شناخته شده است.

رستوران Enigma: دو ستاره میشلن

رستوران Enigma در تورنتو، انتاریو قرار دارد و دارای دو ستاره میشلن است. این رستوران توسط سرآشپز جیسون ایکس اداره می شود که به خاطر غذاهای خلاقانه و نوآورانه خود با استفاده از ترکیبی از مواد اولیه بین المللی و کانادایی شناخته شده است.

رستوران George: دو ستاره میشلن

رستوران George در تورنتو، انتاریو قرار دارد و دارای دو ستاره میشلن است. این رستوران توسط سرآشپز جورج Brown اداره می شود که به خاطر غذاهای مدرن فرانسوی خود با استفاده از مواد اولیه محلی شناخته شده است.

رستوران Quintonil:  2ستاره میشلن

رستوران Quintonil در مونترال، کبک قرار دارد و دارای دو ستاره میشلن است. این رستوران توسط سرآشپز Jorge Vallejo اداره می شود که به خاطر غذاهای مدرن مکزیکی خود با استفاده از مواد اولیه محلی و پایدار شناخته شده است.

سوشی ماساکی سایتو (تورنتو) : 3 ستاره میشلین

سوشی ماساکی سایتو یک رستوران سوشی اوزاکاکی اصیل است که توسط سرآشپز ماساکی سایتو اداره می شود. این رستوران در سال 2014 افتتاح شد و به سرعت به یکی از بهترین رستوران های سوشی در آمریکای شمالی تبدیل شد. سوشی ماساکی سایتو در سال 2023 به عنوان تنها رستوران کانادایی با 3 ستاره میشلین شناخته شد.

آیدن (تورنتو) : 2 ستاره میشلین

آیدن یک رستوران کانادایی مدرن است که توسط سرآشپز نورمن راسل اداره می شود. این رستوران در سال 2011 افتتاح شد و به سرعت به یکی از بهترین رستوران های تورنتو تبدیل شد. آیدن در سال 2017 دو ستاره میشلین کسب کرد و از آن زمان به بعد، این افتخار را حفظ کرده است.

الیکسیس (تورنتو) : 2 ستاره میشلین

الیکسیس یک رستوران فرانسوی مدرن است که توسط سرآشپز جیسون پینگ اداره می شود. این رستوران در سال 2006 افتتاح شد و به سرعت به یکی از بهترین رستوران های تورنتو تبدیل شد. الیکسیس در سال 2012 دو ستاره میشلین کسب کرد و از آن زمان به بعد، این افتخار را حفظ کرده است.

آلاجوان (مونترال) : 2 ستاره میشلین

آلاجوان یک رستوران فرانسوی مدرن است که توسط سرآشپز مارتین پیکارد اداره می شود. این رستوران در سال 2002 افتتاح شد و به سرعت به یکی از بهترین رستوران های مونترال تبدیل شد. آلاجوان در سال 2009 دو ستاره میشلین کسب کرد و از آن زمان به بعد، این افتخار را حفظ کرده است.

نوما (تورنتو) : 2 ستاره میشلین

نوما یک رستوران ژاپنی مدرن است که توسط سرآشپز ریو اروکی اداره می شود. این رستوران در سال 2012 افتتاح شد و به سرعت به یکی از بهترین رستوران های تورنتو تبدیل شد. نوما در سال 2019 دو ستاره میشلین کسب کرد و از آن زمان به بعد، این افتخار را حفظ کرده است.

جاک مورا (مونترال) : 1 ستاره میشلین

جاک مورا یک رستوران فرانسوی مدرن است که توسط سرآشپز جاک مورا اداره می شود. این رستوران در سال 2004 افتتاح شد و به سرعت به یکی از بهترین رستوران های مونترال تبدیل شد. جاک مورا در سال 2012 یک ستاره میشلین کسب کرد و از آن زمان به بعد، این افتخار را حفظ کرده است.

کانیپی (تورنتو) : 1 ستاره میشلین

کانیپی یک رستوران ژاپنی مدرن است که توسط سرآشپز کانیپی اداره می شود. این رستوران در سال 2015 افتتاح شد و به سرعت به یکی از بهترین رستوران های تورنتو تبدیل شد. کانیپی در سال 2019 یک ستاره میشلین کسب کرد و از آن زمان به بعد، این افتخار را حفظ کرده است.

چیکا (تورنتو) : 1 ستاره میشلین

چیکا یک رستوران ایتالیایی مدرن است که توسط سرآشپز چیکا اداره می شود. این رستوران در سال 2016 افتتاح شد و به سرعت به یکی از بهترین رستوران های تورنتو تبدیل شد. چیکا در سال 2020 یک ستاره میشلین کسب کرد و از آن زمان به بعد، این افتخار را حفظ کرده است.

هان (مونترال) : 1 ستاره میشلین

هان یک رستوران کره ای مدرن است که توسط سرآشپز هان اداره می شود. این رستوران در سال 2018 افتتاح شد و به سرعت به یکی از بهترین رستوران های مونترال تبدیل شد. هان در سال 2021 یک ستاره میشلین کسب کرد و از آن زمان به بعد، این افتخار را حفظ کرده است.

موموفوکو نوودل بار (تورنتو) : 1 ستاره میشلین

موموفوکو نوودل بار یک رستوران رامن ژاپنی است که توسط سرآشپز دیوید چانگ اداره می شود. این رستوران در سال 2010 افتتاح شد و به سرعت به یکی از محبوب ترین رستوران های تورنتو تبدیل شد. موموفوکو نوودل بار در سال 2018 یک ستاره میشلین کسب کرد و از آن زمان به بعد، این افتخار را حفظ کرده است.

نتیجه گیری

کانادا دارای رستوران های با ستاره میشلن در سراسر کشور است که غذاهای متنوعی را از سراسر جهان ارائه می دهند. اگر به دنبال یک تجربه غذاخوری واقعا استثنایی هستید، حتما یکی از رستوران های ذکر شده در بالا را امتحان کنید.

انتشار: 11 مهر 1402 بروزرسانی: 16 مهر 1402 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 849

به "رستوران های کانادا با بیشترین ستاره میشلن" امتیاز دهید

2 کاربر به "رستوران های کانادا با بیشترین ستاره میشلن" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رستوران های کانادا با بیشترین ستاره میشلن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید