رشد چشمگیر سرمایه گذاری خارجی در چین در 10 ماه نخست سال جاری

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران: دولت چین بیان کرد، میزان سرمایه گذاری خارجی در این کشور در ده ماه نخست 2013 میلادی بیش از 5، 77 درصد رشد داشته است.

رشد چشمگیر سرمایه گذاری خارجی در چین در 10 ماه نخست سال جاری

با تور ارزان چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ وزارت بازرگانی چین در تازه ترین گزارش خود اظهار داشت، میزان سرمایه گذاری مستقیم خارجی در این کشور در ماه های ژانویه تا اکتبر 2013 میلادی به بیش از 97 میلیارد دلار رسیده است.

بر اساس این گزارش میزان سرمایه گذاری مستقیم خارجی در چین تنها در ماه اکتبر با 1، 24 درصد رشد به بیش از 8، 42 میلیارد دلار رسیده است.سخنگوی وزارت بازرگانی چین نیز اظهار داشت، در ده ماه نخست 2013 میلادی رشد سرمایه گذاری ده کشور آسیایی، اتحادیه اروپا و آمریکا در چین چشمگیر بوده است.

سرمایه گذاری کشورهای اتحادیه اروپا در چین در این مدت نسبت به مدت مشابه سال قبل 22، 3 درصد رشد داشته و به بیش از 6، 40 میلیارد دلار رسیده است. سرمایه گذاری آمریکا در چین نیز در این مدت با 12، 4 درصد رشد به بیش از 3 میلیارد دلار رسیده است.

سرمایه گذاری ده کشور آسیایی در چین نیز شامل هنگ کنگ، تایوان، تایلند، سنگاپور، ژاپن نیز با 7، 18 درصد رشد به بیش از 83 میلیارد دلار افزایش یافته است.

میزان سرمایه گذاری چین در کشورهای خارجی نیز در این مدت با 20 درصد رشد به بیش از 69 میلیارد دلار رسیده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 503

به "رشد چشمگیر سرمایه گذاری خارجی در چین در 10 ماه نخست سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رشد چشمگیر سرمایه گذاری خارجی در چین در 10 ماه نخست سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید