رقابت برنامه های شبکه های معاونت صدا در جشنواره رادیو اقتصاد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، جشنواره صدای فراوری با هدف رقابت برنامه های برتر رادیویی در عرصه اقتصاد برگزار می گردد.

رقابت برنامه های شبکه های معاونت صدا در جشنواره رادیو اقتصاد

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی رادیو، در جشنواره صدای فراوری 50 اثر از شبکه های سراسری رادیو مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و مهم ترین اصل در این جشنواره مبتنی بر شعار سال یعنی فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها است که به عنوان عنصری مهم، مستقیم و غیر مستقیم در انتخاب برنامه ها نقش داشت.

ایده و محتوای اغلب برنامه های برگزیده توجه به موضوع فراوری و طرح مسائل فراوری در داخل کشور است و برنامه هایی منتخب شدند که به خوبی به طرح و تبیین موضوع های مالی پرداخته تا جایی که دانش مالی جامعه فراوری نمایندگان و حتی عموم مردم را ارتقا دهند.

از 50 آثار ارسال شده به این جشنواره 10 برنامه برگزیده شدند که به سه تهیه نماینده برنامه های ترکیبی، سه تهیه نماینده برنامه های مستند و گزارشی، یک تهیه نماینده منتخب در بخش برنامه های تبادل نظر محور، دو تهیه نماینده مشترکا در بخش برنامه های راویت داستانی و یک تهیه نماینده در بخش برنامه های مسابقه جوایزی اهدا خواهد شد.

در سطح دیگر از این جشنواره، از قهرمانان فراوری هم تقدیر خواهد شد. در این بخش عملکرد کار آفرینان و فراوری نمایندگانی که در سال 1400 توانستند بیش از 10 هزار فرصت شغلی ایجاد نمایند مورد ارزیابی قرار میگیرد و در مجموع 3 نفر به عنوان قهرمان فراوری کشور معرفی خواهند شد.

جشنواره صدای فراوری و قهرمان فراوری امروز چهارشنبه ساعت 16 تا 19 در استودیوی شماره یک ساختمان شهدای رادیو برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2232

به "رقابت برنامه های شبکه های معاونت صدا در جشنواره رادیو اقتصاد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت برنامه های شبکه های معاونت صدا در جشنواره رادیو اقتصاد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید