تور استرالیا: رکورد 9.02 میلیون جهانگرد خارجی در استرالیا تا ماه مارس سال جاری

به گزارش مجله سفرنامه دبی، طبق گزارش اداره آمار استرالیا، تا ماه مارس 2018، حدود 9 میلیون نفر بازدیدکننده بین المللی از استرالیا بازدید نموده اند، که این مقدار نسبت به سال گذشته افزایش چشم گیری داشته است.

تور استرالیا: رکورد 9.02 میلیون جهانگرد خارجی در استرالیا تا ماه مارس سال جاری

با تور استرالیا از بزرگترین کشور قاره اقیانوسیه دیدن کنید و شهرهای زیبای ملبورن و سیدنی استرالیا را ببینید.

اداره آمار استرالیا، ارقام نوی را اعلام نموده است که نشان می دهد تا خاتمه ماه مارس 2018، تعداد 9/02 میلیون بازدیدنماینده بین المللی از استرالیا تماشا نموده اند. این آمار نشان دهنده افزایش 7.7 درصدی گردشگران در 12 ماه گذشته است.

به گفته وزیر تجارت، گردشگری و سرمایه گذاری، استیو کیوبو Steve Ciobo، این رکورد نو باعث شد بازدیدنمایندگان در سال گذشته، 41 میلیارد دلار در استرالیا هزینه نمایند.

کیوبو می گوید:

تمام مردم جهان، کشور زیبای ما و تمام جاذبه های آن را دوست دارند. منظره ها تماشای، حیات وحش منحصر به فرد و برترین غذاها و نوشیدنی ها، مردم سراسر جهان را به سواحل زیبای کشورمان فرامی خواند.

در این افزایش گردشگری، چین در رتبه اول قرار گرفته است و اخیرا نیوزیلند به عنوان بزرگ ترین منبع بازدیدنمایندگان بین المللی، چین را پشت سر گذاشته است. می توان گفت یک نفر از هر 6 نفر بازدیدنماینده بین المللی از استرالیا بازدید می نماید که بیش از یک چهارم مجموع بازدیدنمایندگان بین المللی است.

استرالیا بعلاوه شاهد رشد بسیار زیاد گردشگران از ایالات متحده آمریکا است. در نتیجه کمپین نو گردشگری استرالیا با نام داندی (Dundee) که هدف آن افزایش سود بازار آمریکای شمالی است، تعداد بازدیدنمایندگان از ایالات متحده، 2.9 درصد افزایش داشته است.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com
انتشار: 3 فروردین 1401 بروزرسانی: 3 فروردین 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2177

به "تور استرالیا: رکورد 9.02 میلیون جهانگرد خارجی در استرالیا تا ماه مارس سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور استرالیا: رکورد 9.02 میلیون جهانگرد خارجی در استرالیا تا ماه مارس سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید