زیبایی های بی تمام ژاپن ؛ چترهای نورانی قلعه اوکایامای ژاپن

به گزارش مجله سفرنامه دبی، از معابد باستانی و طبیعت نفس گیر گرفته تا زندگی رنگارنگ شهری، ژاپن پر از زیبایی شگفت انگیز است.

زیبایی های بی تمام ژاپن ؛ چترهای نورانی قلعه اوکایامای ژاپن

خبرنگاران - یوکاری میتانی، عکاس، در اطراف کشور خود سفر می کند و عکس هایی از جذاب ترین مکانها می گیرد و به اشتراک می گذارد. آخرین ماجراجوییش، او را به قلعه تاریخی اوکایاما در شهر اوکایاما آورد، جایی که او شب زیبای آن را به تصویر کشید.

قلعه اوکایاما، که به دلیل نمای بیرونی سیاه آن قلعه کلاغ نیز شناخته می شود، قرن ها سابقه دارد. این بنا در سال 1597 به مدیریت هیدی اوکیتا، دایمیو (ارباب) دوره سنگوکو ساخته شد. این مرکز به عنوان انبار تاسیسات نظامی مورد استفاده قرار می گرفت، اما همچنین مقر اصلی تجار و صنعتگران برای ملاقات و کار در زمینه توسعه شهر اوکایاما بود. پایان هیدی توسط طایفه توکوگاوا اسیر شد و به زندان جزیره هاچیجو تبعید شد، بنابراین قلعه به کوبایاکاوا هیدکی منتقل شد که همچنین یک دایمیو است.

بیشتر قسمت قلعه اوکایاما در سال 1945 و در جریان جنگ جهانی دوم تخریب شد. این قلعه دارای دو برج مراقبت برجای مانده بود و بقیه سازه در سال 1966 اصلاح شد. امروزه، قلعه اوکایاما یکی از جاذبه های گردشگری محبوب است. عکس های میتانی نشان می دهد که این قلعه هنگام روشن شدن در شب چقدر زیبا به نظر می رسد.

وی در حین نمایشگاهی با الهام از شکوفه های گلهای نور در یک باغ گل رویایی (که در 31 اوت، 2020 بسته شد) از نمای بیرونی این قلعه عکس گرفت.

در این زمان، بانگاسای رنگارنگ (چترهای کاغذی ژاپنی) را جلوی قلعه گذاشته و برای نشان دادن رنگها و نقوش زیبای آنها، روشنشان کردند. برج های دیده بان این کاخ اکنون توسط آژانس ملی امور فرهنگی به عنوان ویژگی های مهم فرهنگی کشور ژاپن ذکر شده اند.

منبع : my modern met

منبع: چمدان
انتشار: 12 دی 1399 بروزرسانی: 12 دی 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1539

به "زیبایی های بی تمام ژاپن ؛ چترهای نورانی قلعه اوکایامای ژاپن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیبایی های بی تمام ژاپن ؛ چترهای نورانی قلعه اوکایامای ژاپن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید