ساخت سومین مدرسه روستایی در مناطق مرزی استان خراسان رضوی

به گزارش مجله سفرنامه دبی، در ادامه اقدامات خیرخواهانه موسسه خادمین امام علی ابن ابیطالب(ع)، ساخت سومین مدرسه روستایی در مناطق مرزی استان خراسان رضوی به انتها رسید.

ساخت سومین مدرسه روستایی در مناطق مرزی استان خراسان رضوی

به گزارش خبرنگاران، یکی از اقدامات موسسه خادمین امام علی ابن ابیطالب(ع) در کنار کمک به مردم مناطق مختلف محروم کشور ساخت مدرسه در مناطق روستایی محروم به ویژه مناطق مرزی است. به همین دلیل در چند روز گذشته سومین مدرسه روستایی با کمک خیرین در روستای شهرک محمد حاجی صالح آباد به بهره برداری رسید.

با توجه به کمک های خیرین به این موسسه ساخت هفت مدرسه دیگر در دست اقدام است و بهره برداری از سه مدرسه تا سه ماه آینده به پایان می رسد.

همچنین با کمک خیرین، توزیع مواد غذایی میان خانواده های بدون پس انداز که بخش قابل توجهی از آنان زنان سرپرست خانوار بوده اند، در منازل آن ها در مناطق مختلف کشور از جمله سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، خوزستان، لرستان، تهران، گلستان و مناطق مختلفی دیگری از کشور اجرا شده است.

کمک به کارتن خواب های شهر تهران و برخی شهرهای دیگر، ساخت خانه در مناطق محروم روستایی، کمک به اشتغال بانوان سرپرست خانوار در مناطق روستایی، کمک به دانش آموزان مناطق استیجاری سیستان و بلوچستان، کمک به مردم ساکن در کوره پزخانه های اطراف تهران و... از دیگر اقدامات این قهرمانان است.

این موسسه توسط برخی کشتی گیران و ورزشکاران همچون رسول خادم، کمیل قاسمی، احسان لشکری، حسن رحیمی، امیر توکلیان، عباس طحان، هادی حبیبی، رضا لایق، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری قهرمانان کاراته جهان، اکرم خدابنده کاپیتان تیم ملی تکواندو، یگانه غریب گشته، میمنت قاسم آبادی قهرمانان کشتی بانوان و جمعی از ورزشکاران در رشته های مختلف و همچنین پرویز پرستویی بازیگر سرشناس سینما، تئاتر و تلویزیون همراهی می شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 13 فروردین 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1712

به "ساخت سومین مدرسه روستایی در مناطق مرزی استان خراسان رضوی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ساخت سومین مدرسه روستایی در مناطق مرزی استان خراسان رضوی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید