پرداخت 95 درصد مطالبات گندمکاران کشور

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرگزاری خبرنگاران- روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران از پرداخت 95 درصد مطالبات گندمکاران کشور خبرداد.

پرداخت 95 درصد مطالبات گندمکاران کشور

به گزارش سرویس مالی خبرنگاران، 71هزار و 300 میلیارد ریال از پول گندم های خریداری شده تا امروز، پنجم خرداد ماه به حساب کشاورزانی که گندم خود را تحویل مراکز خرید داده اند و فایل های آن ها به بانک ارسال شده است، واریز شد.

روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران خاطرنشان کرد:خرید تضمینی گندم در حال حاضر در 18 استان به بیش از یک میلیون و 600 هزار تن رسیده است.

همچنین خرید گندم در استان های اصفهان، ایلام، بوشهر، تهران،خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، قم، گلستان، لرستان، مرکزی، هرمزگان، کرمان، کرمانشاه و کهگیلویه و بویر احمد در جریان است.

خاطرنشان می گردد:289 مرکز در کشور تا به امروز فعال شده و این مقدار گندم از 98 هزار کشاورز در قالب 279 هزار محموله خریداری شده است.

ارزش کل گندم های خریداری شده بیش از 81 هزار میلیارد ریال است که تا امروز فایل 75.2 هزار میلیارد ریال توسط مراکز خرید به بانک ارسال و با همت و کوشش دولت محترم، سازمان برنامه و بودجه و سیستم بانکی، 71.3 هزار میلیارد ریال آن (معادل 95 درصد) واریز شده است.

بر اساس این گزارش، پول گندم کشاورزانی که تا تاریخ اول خرداد ماه نسبت به تحویل گندم خود به مراکز خرید اقدام نموده اند، اطلاعات و مشخصات آنها کامل بوده و فایل های آنان توسط مراکز خرید به بانک عامل ارسال شده به حساب آنان واریز شده است.

کوشش می گردد که در ادامه فصل خرید، فرایند پرداخت به همین شکل تداوم یافته و در حداقل زمان ممکن مطالبات گندمکاران پرداخت گردد.

لازم به یادآوری است سال جاری هر کیلوگرم گندم با قیمت 5000 تومان خریداری می گردد که نسبت به سال گذشته دو برابر شده است.

کدM-ch2531

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 6 تیر 1400 بروزرسانی: 6 تیر 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1855

به "پرداخت 95 درصد مطالبات گندمکاران کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت 95 درصد مطالبات گندمکاران کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید