سامسونگ بتای One UI 5.0 را برای سری گلکسی S22 منتشر کرد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، بتای عمومی One UI 5.0 قرار بود اوایل تابستان منتشر گردد ولی عرضه آن به تعویق افتاد. حالا بعد از مدت ها انتظار، این نسخه برای کاربران آلمانی دارای گوشی های سری گلکسی S22 منتشر شده است. طبق اعلام سامسونگ، در فاز اول کاربران ساکن کشورهای آلمان، چین، هند، لهستان، کره جنوبی، بریتانیا و آمریکا این نسخه را دریافت می نمایند.

سامسونگ بتای One UI 5.0 را برای سری گلکسی S22 منتشر کرد

One UI 5.0 به غیر از ویژگی های مربوط به اندروید 13، از امکانات تازه ارائه شده از طرف سامسونگ هم بهره می برد. در این نسخه انیمیشن ها روا ن تر شده اند و کنترل سنتر هم بازطراحی شده است. از دیگر قابلیت های تازه می توانیم به کپی کردن متون در اسکرین شات ها اشاره کنیم. فهرست تغییرات این نسخه بسیار مفصل است و در یک مطلب جداگانه به تغییرات کلیدی می پردازیم.

یکی از تغییرات مجذوب کننده در اپلیکیشن دوربین، قرارگیری هیستوگرام در آن است. بعلاوه نوار لمسی مربوط به زوم تغییر نموده تا کاربران راحت تر از گذشته و فقط با یک دست قادر به زوم کردن باشند. قابلیت DeX هم امکانات تازهی را دریافت نموده است. در نهایت نباید آپدیت بیشتر اپلیکیشن های سامسونگ را از قلم بیندازیم.

حدود دو ماه دیگر نسخه پایدار این رابط کاربری برای عموم کاربران منتشر خواهد شد و احتمالا در جریان رویداد مربوط به رونمایی از تازهترین گوشی های سامسونگ، اطلاعات بیشتری از این نسخه مطرح خواهد شد.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 15 مرداد 1401 بروزرسانی: 15 مرداد 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2292

به "سامسونگ بتای One UI 5.0 را برای سری گلکسی S22 منتشر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ بتای One UI 5.0 را برای سری گلکسی S22 منتشر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید