سعید محمد مدیرعامل کیش ایر را منصوب کرد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، دبیر شورایعالی منطقه ها آزاد تجاری صنعتی و ویژه مالی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل هواپیمایی گفت: این شرکت هواپیمایی کیش با اولویت سرویس دهی در منطقه ها آزاد توسعه میابد.

سعید محمد مدیرعامل کیش ایر را منصوب کرد

به گزارش شورای عالی منطقه ها آزاد تجاری صنعتی و ویژه مالی در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل نو شرکت هواپیمایی وابسته به منطقه آزاد کیش به عدم دستیابی به توسعه مناسب این ایرلاین اشاره نمود و گفت: با در نظر گرفتن مزیت های رقابتی کیش ایر می تواند جایگاه بسیار بهتر و مطلوب تری در بین ایرلاین ها داشته باشد.

سعید محمد با تاکید بر اهمیت در اختیار داشتن یک ایرلاین اختصاصی برای منطقه ها آزاد اضافه نمود: کیش ایر باید ایرلاین ویژه منطقه ها آزاد گردد و همه منطقه ها باید در ارتقا و توسعه حوزه عمل این شرکت سهیم شوند.

وی با اشاره به ظرفیت سرمایه گذاری و احتیاج فعالین مالی منطقه ها آزاد 8 گانه فعلی و بعلاوه برنامه ریزی های اجرا شده برای راه اندازی 7 منطقه نو بر ضرورت خدمات رسانی ایرلاین مؤثر در منطقه ها آزاد تاکید نمود.

دبیر شورایعالی منطقه ها آزاد تجاری صنعتی و ویژه مالی گفت: کیش ایر با توسعه ناوگان و برنامه عملیاتی دقیق می تواند در سطح ملی و منطقه ای و پس از آن با هدف دستیابی به بازارهای بین المللی فرایند توسعه ای خود را دنبال کند.

مشاور رئیس جمهور، افزایش سهم کیش ایر از بازار ملی و بین المللی، افزایش و توسعه ناوگان و راه اندازی کارگو را از مهمترین اهداف مدنظر برای این شرکت هواپیمایی عنوان نمود.

سعید محمد ضمن تاکید بر اینکه در حال حاضر با پیگیری های اجرا شده فرایند واگذاری و خصوصی سازی شرکت متوقف شده و قطعیت این عدم واگذاری در حال پیگیری است گفت: کیش ایر باید به دبیرخانه شورایعالی و منطقه آزاد کیش بازگردد و با مشارکت سایر منطقه ها آزاد و با تجهیز و نوسازی ناوگان به فعالیت بهینه خود ادامه دهد.

دبیر شورایعالی منطقه ها آزاد تجاری صنعتی و ویژه مالی در انتها با قدردانی از کوشش های کاپیتان ابراهیم سیه جانی برای ابوالفضل اسناوندی آرزوی توفیق کرد و بر ضرورت تحقق برنامه مالی وی برای درآمدزایی بیشتر و خدمات رسانی شایسته به مردم تاکید نمود.

در ادامه این نشست مدیرعامل شرکت هواپیمایی کیش ضمن قدردانی از حسن اعتماد مشاور رئیس جمهور به برنامه مالی تدوین شده در راستای توسعه و تجهیز ناوگان که به وسیله فاینانس به راحتی و به سرعت قابل انجام است اشاره نمود و اضافه نمود: پیگیری جدی برای راه اندازی کارگو با تکیه بر توان فنی و مهندسی قوی مجموعه و با توجه به ظرفیت موجود در کیش که این امکان را به راحتی برای شرکت فراهم می نماید انجام خواهد شد و در مرحله بعد توسعه مقاصد پروازی شرکت، دستیابی به بازارهای بین المللی و نیز ارتقا شرایط معیشتی پرسنل با هدف ایجاد انگیزه مضاعف به عنوان اولویت های برنامه ریزی اطلاع داد.

ابوالفضل اسناوندی با اشاره به وجود حدود 90 فرودگاه در سراسر کشور و جابه جایی بالغ بر 45 میلیون نفر مسافر اضافه نمود: از این تعداد فرودگاه 80 درصد ظرفیت در حال بهره برداری در 8 فرودگاه است که ظرفیت مغفول مانده زیادی قابل بهره برداری و مدیریت است.

اسناوندی با اشاره به اندازه ساخت فرودگاه ها در کشور به ضرروت به روز رسانی ناوگان عملیاتی در همه ایرلاین ها اشاره نمود و گفت: کوشش می کنیم با استفاده از ظرفیت منطقه ها آزاد بتوانیم هواپیمای نو خریداری و به ناوگان عملیاتی کیش ایر اضافه کنیم.

منبع: فرارو
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2194

به "سعید محمد مدیرعامل کیش ایر را منصوب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سعید محمد مدیرعامل کیش ایر را منصوب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید