سهراب مرادی: برای سربلندی کشورم با همه توانم جنگیدم

به گزارش مجله سفرنامه دبی، سهراب مرادی پس از رکورد شکنی و کسب سه نشان ارزشمند طلا تاکید دارد که با همه وجودش برای سربلندی ایران روی تخته مسابقه جنگینده و مدالش را به مردم کشورش تقدیم می نماید.

سهراب مرادی: برای سربلندی کشورم با همه توانم جنگیدم

به گزارش خبرنگاران ،سهراب مرادی پس از رکورد شکنی و کسب سه نشان ارزشمند طلا تاکید دارد که با همه وجودش برای سربلندی ایران روی تخته مسابقه جنگینده و مدالش را به مردم کشورش تقدیم می نماید. سهراب مرادی بعد از قهرمانی در دسته 96 کیلوگرم رقابتهای قهرمانی وزنه برداری دنیا، می گوید:خدا را شکر رقابت سنگینی بود و فکر نمی کردم که اینقدر حساس و پراسترس گردد. من از بازی های آسیایی آمده بودم و بعد از این مسابقات خیلی خسته شده بودم چون 6 ماه در اردو بودم. یکی دو تا مصدومیت داشتم و دچار سرماخوردگی هم شده بودم اما هرطور که بودم خودم را به این رقابتها رساندم. چون تیم ملی نیاز داشت و وظیفه ام بود که در این مسابقات برای کشورم وزنه بزنم.

فوق ستاره وزنه برداری ایران ادامه می دهد:با همه وجود جنگیدم و خداراشکر نتیجه اش هم به کسب مدال ختم شد. برای مردم کوشش کردم و مدالم را به مردم ایران تقدیم می کنم.

مرادی در مورد شکستن رکورد های دنیا نیز اعتقاد دارد:من وارد رقابت شده بودم و کاری به رکورد نداشتم چون واقعا حریف چینی خیلی قدر بود و رقابت در سطح سنگین وزن بود که خدا را شکر در نهایت توانستم پیروز شوم.

5،390

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 6 فروردین 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 164

به "سهراب مرادی: برای سربلندی کشورم با همه توانم جنگیدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سهراب مرادی: برای سربلندی کشورم با همه توانم جنگیدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید