شکست یاران عبادی پور مقابل شاگردان آلکنو در لیگ والیبال قهرمانان اروپا

به گزارش مجله سفرنامه دبی، تیم اسکرا بلخاتوف با حضور میلاد عبادی پور در لیگ والیبال قهرمانان اروپا نتیجه را به شاگردان آلکنو واگذار کرد.

شکست یاران عبادی پور مقابل شاگردان آلکنو در لیگ والیبال قهرمانان اروپا

با ما سفر کنید و با تور قیمت پایین اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش خبرنگاران، مسابقات یک چهارم نهایی لیگ والیبال قهرمانان اروپا برگزار گردید که در مهمترین ملاقاتها تیم زنیت کازان روسیه به مصاف اسکرا بلخاتوف رفت.

تقابل سرمربی جدید والیبال ایران با میلاد عبادی پور، ملی پوش والیبال ایران که برای تیم اسکرا بلخاتوف بازی می نماید باعث شده بود این رقابت جذاب دنبال گردد.

تیم زنیت کازان در یک بازی بسیار قوی پیروز شد اسکرا را با نتیجه 3 بر یک شکست دهد. چهار ست این ملاقات به ترتیب با نتیجه 25 بر23، 19 بر25، 25 بر23 و 25 بر 19 به نفع شاگردان آلکنو به اتمام رسید.

میلاد عبادی پور ملی پوش والیبال ایران که برای تیم اسکرا بلخاتوف بازی می نماید پیروز شد 16 امتیاز برای تیمش کسب کند. عبادی پور با امتیاز های کسب نموده بهترین بازیکن تیمش بود اما بازیکن زنیت با 22 امتیاز ارزشمند ترین بازیکن زمین شد.

با این شکست کار اسکرا بسیار سخت شد اما آنان همچنان امیدوار هستند چرا که هفته بعد (14 اسفند) دور برگشت این رقابت ها برگزار می گردد و اسکرا برای صعود راهی جز شکست زنیت ندارد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اسفند 1399 بروزرسانی: 22 اسفند 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1671

به "شکست یاران عبادی پور مقابل شاگردان آلکنو در لیگ والیبال قهرمانان اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شکست یاران عبادی پور مقابل شاگردان آلکنو در لیگ والیبال قهرمانان اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید