طرح ساماندهی کارکنان دانشگاه پیغام نور در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، رئیس دانشگاه پیغام نور از انتها انتظارکارکنان قراردادی دانشگاه پیغام نور برای تبدیل وضعیت اطلاع داد و گفت: طرح ساماندهی کارکنان دانشگاه پیغام نور در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

طرح ساماندهی کارکنان دانشگاه پیغام نور در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه پیغام نور، محمدرضا زمانی رئیس دانشگاه پیغام نور از انتها انتظارکارکنان قراردادی دانشگاه پیغام نور برای تبدیل وضعیت اطلاع داد و گفت: طرح ساماندهی کارکنان دانشگاه پیغام نور در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصویب شد.

وی اضافه کرد: این طرح که به همت جمع کثیری از نمایندگان مجلس شورای اسلامی ارائه و پس از وصول درکمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به عنوان کمیسیون اصلی و همچنین کمیسیون آموزش و تحقیقات مورد آنالیز کارشناسی قرارگرفته است، نهایتا به تصویب کمیسیون مذکور رسید و در آینده نزدیک در صحن علنی مجلس به رای گذاشته خواهد شد.

وی توضیح داد: در صورت تصویب نهایی طرح مزبور توسط مجلس شورای اسلامی، همکاران اداری قراردادی واجد شرایط باحداقل ده سال سابقه همکاری در دانشگاه پیغام نور، یکی از پست های سازمانی بلا تصدی دانشگاه محل خدمت با اولویت مناطق محروم،کمتر توسعه یافته و مرزی را احراز نموده و به استخدام پیمانی تغییر وضعیت می دهند.

لازم به ذکر است، طرح تبدیل وضعیت نیروهای اداری قراردادی دانشگاه پیغام نور با تعامل مستمر مدیریت دانشگاه و همکاری صمیمانه نمایندگان مجلس شورای اسلامی محقق شده است.

با تصویب این طرح، انتظار چندین ساله نیروهای اداری قراردادی دانشگاه پیغام نور که خواستار تبدیل وضعیت خود به پیمانی بوده اند، به انتها می رسد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 2 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 306

به "طرح ساماندهی کارکنان دانشگاه پیغام نور در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح ساماندهی کارکنان دانشگاه پیغام نور در کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید