عجیب ترین روش ها برای لاغری

به گزارش مجله سفرنامه دبی، آمار های اخیر نشان می هد سالانه 46.3 میلیارد دلار در آمریکا صرف محصولات کاهش وزن می گردد. در ادامه با عجیب ترین رژیم هایی که در گذشته محبوب بوده یا هنوز هم استفاده می شوند آشنا می شوید.

عجیب ترین روش ها برای لاغری

رژیم خواب

رژیم خواب براساس این ایده است که افراد هنگام خواب چیزی نمی خورند. هواداران این رژیم با استفاده از داروهای آرامبخش در طول روز می خوابند تا غذا نخورند. یکی از افراد مشهوری که از این رژیم استفاده کرد الویس پریسلی بود. او در کوشش برای کاهش وزن چند روز به کما رفت. خطرات این رژیم شامل اعتیاد به دارو های آرامبخش، افزایش خطر ابتلا به بیماری قلبی و دیابت است.

رژیم سیگاررژیم سیگار از دهه 1920 شروع شد. در واقع نیکوتین سیگار به کاهش اشتها یاری می نماید، اما سیگار کشیدن خطر ابتلا به دیابت، حمله قلبی و سرطان ریه را افزایش می دهد. این بهای زیادی برای خوش هیکل شدن است.

رژیم هاله لویاهواداران رژیم هاله لویا موادغذایی خام و سبزیجات می خورند که بدن را از مواد سمی پاکسازی می نماید. این رژیم هواداران زیادی دارد، اما بسیار افراطی و نامتعادل است و خوردن محصولات حیوانی و غذا های فرآوری شده را منع می نماید.

رژیم کرم نواریاین رژیم چندش آور در دوره ویکتوریایی شروع شد، زمانی که زنان به شدت کوشش می کردند به استاندارد های زیبایی برسند. در قرن بیستم خواننده مشهور اپرا ماریا کالاس برای کاهش وزن کرم های نواری را می بلعید. افرادی که می خواستند با این رژیم وزنشان را کم نمایند، قرص های حاوی تخم کرم نواری می خوردند. آن ها علاوه بر کاهش وزن دچار تهوع، اسهال و تب می شدند.

رژیم گلوله پنبه ایدر سال 2013 ویدئو هایی در یوتیوب نمایش داده شد که در آن افراد گلوله های پنبه ای آغشته به آبمیوه را می بلعیدند. آن ها فکر می کردند پنبه معده شان را پر می نماید و دیگر نیازی به غذا ندارند. اما کسانی که این رژیم را می گرفتند فراموش نموده بودند که بیشتر پنبه ها واقعا از پنبه ساخته نشده اند و دارای مواد شیمیایی هستند که به راحتی می تواند جهت گوارشی را مسدود کند.

رژیم سرکهافراد مشهور قرن نوزدهم مثل سلبریتی های امروزی عاشق رژیم گرفتن بودند. شاعر قرن نوزدهم جورج گوردون بایرون رژیم غذایی شامل بیسکویت، نوشابه، سیب زمینی و سرکه را شروع کرد. رژیم او بعد ها تغییر نکرد و فقط یک قطعه نان نازک برای صبحانه و یک سالاد سبک برای شام اضافه شد. او قبل از هر وعده غذا چند قاشق سرکه می خورد تا جلوی اشتهایش را بگیرد. توجه کنید که سرکه بیش از حد برای سلامتی مضر است و باعث فرسودگی مینای دندان، سوزش گلو و مسائل گوارشی می گردد.

رژیم بیناییرژیم بینایی در دهه 2000 به وسیله مخترع ژاپنی به وجود آمد. به عقیده او، رنگ های قرمز و زرد اشتهاآور بودند، ولی آبی اشتها را کم می کرد. نظر او این بود که عینک آبی اشتها را کم می نماید و باعث می گردد کمتر غذا بخورید.

رژیم اندی وارهولاین هنرمند در کتاب خود، فلسفه اندی وارهول رژیم غذاییش را منتشر کرد. او اعتراف کرد که هربار به رستوران می رود غذایی را سفارش می دهد که دوست ندارد. در انتها شام، تقریبا همه غذا را با خود می برد و به افراد بی خانمان در حیابان می دهد و لذت می برد.

رژیم کوکیرژیم کوکی به وسیله دکتر سانفورد سیگال در سال 1975 ایجاد شد. در این رژیم به جای صبحانه و ناهار، شش کوکی ویژه و پس از آن یک شام سالم با کنترل کالری خورده می گردد. این بیسکویت ها از جو، میوه و آمینو اسید ساخته شده و طعم های مختلفی دارند.

رژیم دوختن زبانرژیم دوختن زبان به وسیله جراح پلاستیکی به نام دکتر چاگی اختراع شد. در این رژیم چند بخیه روی زبان زده می گردد. بعد از این عمل، خوردن غذا آنقدر دردناک می گردد که فرد انتخابی ندارد جز اینکه مایعات بخورد. این بخیه ها یک ماه روی زبان فرد مانده و سپس برداشته می گردد.

منبع: سایت برترینها

منبع: راسخون
انتشار: 12 آبان 1400 بروزرسانی: 12 آبان 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2028

به "عجیب ترین روش ها برای لاغری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجیب ترین روش ها برای لاغری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید