عناوین هفتم و نهم برای دوگانه کاران ایران در پوکت

به گزارش مجله سفرنامه دبی، ملی پوشان دوگانه کشورمان در چهارمین دوره بازی های آسیایی ساحلی در کشور تایلند به عناوین هفتمی و نهمی دست پیدا کردند.

عناوین هفتم و نهم برای دوگانه کاران ایران در پوکت

برای سفر با تور پوکت همراه ما باشید.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش سه گانه، در ادامه چهارمین دوره بازی های آسیایی ساحلی 2014 پوکت صبح روز شنبه (24 آبان) سیدمحمد حسینی و ساسان مالمیر، نمایندگان جوان تیم ملی دوگانه کشورمان به مصاف حریفان خود رفتند که توانستند به عناوین هفتمی و نهمی دست یابند.

سیدمحمد حسینی در این دیدار با ثبت رکورد 59 دقیقه و 18 ثانیه از خط خاتمه گذشت و به مقام هفتمی رسید و ساسان مالمیر هم با رکورد 59 دقیقه و 28 ثانیه به عنوان نهمی دست یافت.

به گفته محمد تقی عصار، سرپرست تیم دوگانه، این رکوردها بهترین رکوردهایی است که تاکنون توسط ورزشکاران ایران به ثبت رسیده است.

گفتنی است، مسابقات دوگانه در 3 مرحله برگزار می گردد که در ابتدا 5 کیلومتر دو و میدانی، سپس 20 کیلومتر دوچرخه سواری و سپس 2/5 کیلومتر دو ومیدانی را پشت سر می گذارند.

گفتنی است شروع مصاف تیم ملی سه گانه کشورمان متشکل از احسان امینیان و سلمان تیموری نیز روز دوشنبه مورخ 26 آبان خواهد بود که نمایندگان کشورمان در این رقابت ها 750 متر شنا، 20 کیلومتر دوچرخه سواری و 5 کیلومتر دو را پشت سر خواهند گذاشت.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 323

به "عناوین هفتم و نهم برای دوگانه کاران ایران در پوکت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عناوین هفتم و نهم برای دوگانه کاران ایران در پوکت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید