همه غذاهای پاتایا

به گزارش مجله سفرنامه دبی، شهر پاتایا از  زیباترین شهرهای کشور تایلند می‌باشد. خوردن غذا یکی از بهترین جاذبه‌های تور پاتایا می‌باشد. در ان مقاله شما را با بهترین غذاهایی که می‌توانید در تور پاتایا میل کنید، آشنا خواهیم کرد.

همه غذاهای پاتایا

غذاهای تایلندی یکی از جاذبه‌های اصلی تور پاتایا هستند. این غذاها خوش‌طعم، خوش‌عطر و پر از مزه‌های تازه و ادویه‌های هیجان‌انگیز هستند. غذا بخش جدانشدنی فرهنگ مردم کشو تایلند می‌باشد و آشپزی تایلندی یکی از بهترین، پرطرفدارترین و پرادویه‌ترین سبک‌های آشپزی دنیا می‌باشد و اصلا بسیاری از توریست‌ها یک روز از سفر خود را برای شرکت در کلاس‌های آموزش آشپزی تای کنار خواهند گذاشت.

ادویه‌های کاری به آشپزی تایلندی متصل کرده است و خوراک کاری هم پای ثابت منوی رستوران‌های تایلندی می‌باشد. گنگ خیو وان کای بهترین در گروه کاری‌ها است که با فیله‌ مرغ، فلفل تازه، ذرت، گیاهان بومی و البته رب کاری سبز آن را طبخ می‌کنند.

کوآی تیو یا سوپ نودل هم که نیازی به معرفی ندارد. حیف است تا پاتایا بروید و حداقل یک کاسه نودل اصیل و درست و حسابی میل کنید. تنوع مواد تشکیل‌دهنده و ادویه‌های این سوپ‌ فوق‌العاده زیاد است و هر آشپزی برای خودش سبک و روشی دارد. نودل‌ها معمولا باریک ولی گاهی هم پهن و نواری‌شکل‌اند و با تکه‌های گوشت، معمولا ماهی یا میگو، و همراه سبزیجات سبز و تر و تازه توی یک کاسه عمیق سرو می‌شوند. اول با استیک‌ها محتویات را کم کم میل نمایید و بعد هم سوپ را سر بکشید.

ماهی سی‌باس کریسپی سرخ شده با سس سویا هم از بهترین خوراک‌های دریایی می‌باشد که برای تهیه‌ آن ماهی را در ظرف عمیق روغن و همراه با کمی شکر و زنجبیل سرخ نمایید و همراه سالاد و سس چیلی سرو می‌نمایند.

رستوران سیام الفانت با صندلی‌های چوبی شیک و راحت، رومیزی‌های سفید و گل‌های شاداب روی میزها و فضای فوق‌العاده آرام، یکی از بهترین مکان‌ها برای چشیدن غذای لذیذ تایلندی در پاتایا می‌باشد. کائو فاد یا همان برنج سرخ‌شده و کاری سبز را می‌توانید از منوی این رستورن سفارش دهید.

سیام الفانت در مرکز شهر و در اوج شلوغی و هیاهوی شبانه‌ی پاتایا قرار گرفته، اما محیطی آرام و دوست‌داشتنی در تور پاتایا نیاز دارد.

موم آروی یکی از مرغوب‌ترین و مشهورترین رستوران‌های ساحلی پاتایا می‌باشد که چشم‌انداز دلچسبی از غروب خورشید کنار دریا به مهمانانش نشان می‌دهد. تخصص موم آروی غذاهای دریایی است و یکی از بهترین گزینه‌های منوی آن همان ماهی سی‌باس کریسپی می‌باشد. این رستوران فضای بزرگ چوبی و حدود 100 میز دارد؛ هم می‌توانید داخل بنشینید و هم در فضای باز. از میگوی اینجا هم خیلی تعریف خواهند کرد.

انتشار: 21 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 10

به "همه غذاهای پاتایا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه غذاهای پاتایا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید