فیلم لو رفته از گلزار در گرانترین بوتیک دنیا

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرنگاران:ویدیو خرید محمدرضا گلزار بازیگر و خواننده مشهور از گرانترین بوتیک جهان و خرید از بوتیک بیژن سوژه کاربران شد.

فیلم لو رفته از گلزار در گرانترین بوتیک دنیا

محمدرضا گلزار که این روزها به آمریکا سفر نموده است با حضور در گرانترین بوتیک جهان که افراد مشهور جهان از آن خرید می نمایند رخ نمایی لاکچری تایم خود را ارائه کرد. کاربری در انتقاد از این اقدام محمدرضا گلزار (فخر فروشی با لاکچری بازی) و انتشار تصاویر آن در شبکه های اجتماعی نوشته : محمدرضا گلزار امروز رفت برند بیژن، گرانترین بوتیک جهان، یک دست لباس خرید و با گرانترین ماشین لس انجلس عکس گرفت و گرانترین غذای امریکا را خورد و با گرانترین دیزاینر جهان جلسه گذاشت و محمدرضا گلزار در ایسنتاگرامش نوشت: حرف دیگران برایتان مهم نباشد؛ با کوشش پیروز شوید، در حالیکه محمدرضا گلزار با شانس و اقبال و مقداری هم خوشگلی البته نه قیافه الانش قیافه 20 سال پیشش پیروز شده است.

محمدرضا گلزار چگونه پولدار شد

محمدرضا گلزار چندی پیش خطاب به کسانی که او را پولدار دارای ثروت بادآورده می دانند گفت که برای پولی که دارم زحمت زیادی کشیده ام. محمدرضا گلزار خواننده، مجری و هنرپیشه معروف ایرانی است. او از سال 1377 فعالیت هنری خود را شروع کرد و بازی در فیلم سینمایی آینه بغل، بانویی از ماه و در امتداد شهر را در کارنامه هنری خود دارد. آقای بازیگر دارای مدرک کارشناسی مهندسی مکانیک سیالات است. در قسمت زیر تصاویری از بازیگرانی که حج رفتند را قرار داده ایم.

منبع: برخط نیوز

منبع: رکنا
انتشار: 12 مهر 1400 بروزرسانی: 12 مهر 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1994

به "فیلم لو رفته از گلزار در گرانترین بوتیک دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم لو رفته از گلزار در گرانترین بوتیک دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید