مبارزه با خشونت در ورزشگاه های مصر با سیستم ابداعی روس ها

به گزارش مجله سفرنامه دبی، فدراسیون فوتبال مصر با استفاده از تجربه جام جهانی 2018 روسیه به دنبال عاری سازی ورزشگاه های خود از خشونت است.

مبارزه با خشونت در ورزشگاه های مصر با سیستم ابداعی روس ها

به گزارش خبرنگاران و به نقل از خبرگزاری ریانووستی روسیه، ویچیسواو کولوسکوف، رئیس افتخاری فدراسیون فوتبال روسیه گفت: یکی از موثرترین اقدام های امنیتی جام جهانی 2018 استفاده از سیستم FAN ID یا همان پاسپورت هواداری بود که به تامین امنیت و نظم عمومی ورزشگاه ها و محیط پیرامونی آن کمک های شایانی کرد. سیستمی که می تواند با استقبال فدراسیون فوتبال مصر جهت عاری سازی ورزشگاه های این کشور از خشونت مورد استفاده قرار بگیرد.

صویرت، مدیر اجرایی فدراسیون فوتبال مصر نیز در این رابطه به خبرگزاری ریانووستی روسیه می گوید: ما به دنبال استفاده از تجربه روسیه در جام جهانی 2018 فوتبال جهت بازگرداندن هواداران فوتبال مصر به ورزشگاه ها پس از تراژدی بندر پورت سعید در سال 2012 میلادی هستیم. می خواهیم همانند جام جهانی 2018 روسیه برای هواداران فوتبال FAN ID صادر کنیم.

در سال 2012 میلادی حوادث تلخ ورزشگاه بندر پورت سعید در بازی تیم های الاهلی و المصری باعث کشته شدن 71 نفر و زخمی شدن صدها نفر شد. پس از این حادثه مقامات دولتی مصر دستور بسته شدن ورزشگاه ها به روی هواداران فوتبال را دادند.

رئیس افتخاری فدراسیون فوتبال روسیه نیز همچنین اعلام کرد: من از ایده پرداز FAN ID قدردانی می کنم زیرا این سیستم باعث کنترل رفتارهای تماشاگران در ورزشگاه ها می گردد و قرار است قطر نیز به عنوان میزبان جام جهانی 2022 از آن بهره مند گردد.

منبع: tn.ai
انتشار: 15 شهریور 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 70

به "مبارزه با خشونت در ورزشگاه های مصر با سیستم ابداعی روس ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبارزه با خشونت در ورزشگاه های مصر با سیستم ابداعی روس ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید