معرفی بهترین رستوران های خیابانی مسکو

به گزارش مجله سفرنامه دبی، بهترین رستوران های خیابانی مسکو | The best Moscow street restaurants

اگر بلیت پرواز هواپیما به روسیه را دارید و یا تور مسافرتی مسکو و سنت پترزبورگ را برای گذراندن تعطیلات خود در نظر گرفته اید باید توصیه هایی را برای این سفر به شما بکنیم که لذت بیشتری را از آن ببرید. یکی از لذت بخش ترین کارهایی که در سفر می توانید انجام دهید، شکم گردی است. متفاوت ترین طعمی هم که از هر غذایی می توان چشید، نسخه خیابانی است. برای این که غذاهای روسی را در مسکو به متفاوت ترین شیوه ممکن مزه کنید باید هم بهترین ها برای مزه کردن آن ها را بیابید. ما امروز می خواهیم تا در خبرنگاران به شما بهترین رستوران های خیابانی مسکو را معرفی نماییم پس، در ادامه با ما در خبرنگاران همراه باشید.

معرفی بهترین رستوران های خیابانی مسکو

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

یکی از بهترین رستوران های خیابانی مسکو، رستوران خیابانی پیتاس | Pitas Street Food

ما ایرانی ها اصولا تصویر غالبی که از رستوران ها و غذاهای خیابانی داریم، به اصطلاح جگرکی ها، آش فروش ها و یا حتی بلالی ها هستند که الحق همه آن ها یکی از خوشمزه ترین های جهان را تحویل می دهند. حال رستوران های خیابانی در مسکو یک کمی متفاوت تر از رستوران های خیابانی ما عمل می نمایند. مثلا همین رستوران پیتاس یکی از بهترین رستوران های خیابانی مسکو است که برای وعده های صبحانه، ناهار و شام منو غذایی ارائه می کند. این رستوران یکی از معروف ترین و به انتخاب مردمی که به آن سر زده اند، یکی از بهترین رستوران ها برای خوردن غذای روسی است.

این رستوران خیابانی در مرکز شهر مسکو قرار گرفته است و علاوه بر ارائه غذاهای خوشمزه خیابانی، به شما اینترنت پر سرعت رایگان وای فای، امکان نشستن و یا حتی بسیته بندی غذای شما و یا امکان بیرون بر را در اختیارتان خواهد گذاشت. خیلی از کسانی که به این رستوران رفته اند در نظراتشان گفته اند که باید حتما پلمنی های این رستوران را مزه کرد. ضمناً یادتان باشد که در این رستوران، انواع غذاهای روسی، اروپایی و یا حتی خاورمیانه ای نیز سرو می گردد. نکته! با این که این رستوران خیابانی است اما فضای داخلی هم برای مشتریان خود تدارک دیده است.

رستوران خیابانی ترموک | Teremok

یکی از بهترین رستوران های خیابانی مسکو که باید آن را به عنوان یکی از بهترین جاها برای خوردن غذای خیابانی روسی معرفی کنیم، رستوران خیابانی ترموک است. این رستوران را مشتری های ثابتش به عنوان یک دکه غذایی جادویی تشبیه می نمایند. این رستوران خیابانی به قدری کوچک است که وقتی ببینیدش می گویید نهایت 2 تا انتخاب غذایی داشته باشید اما این تفکر شما بسیار اشتباه است. این رستوران که معمول از غذاهای سنتی روسیه مثل جولیان، شاه ماهی، ماهی کبابی بارابولکا، بورش و یا پلمنی سرو می کند، غذاهای بین المللی زیاد دیگری نیز در خود دارد. در رستوران خیابانی ترموک می توانید درخواست دسر و یا بستنی هم داشته باشید! فکرش را بکنید، از این دکه کوچک خیابانی سالیان سال است که غذاهای بسیاری به مشتریان داده می گردد.

رستوران خاچ خاچ خاچاپوری، یکی از بهترین ها برای سرو غذای روسی | Khach Khach Khachapuri Lovkach

خاچاپوری یکی از غذاهای سنتی روس هاست که تا حدی کسانی که به غذاها و فرهنگ روس ها علاقه مند هستند، آن را می شناسند. این رستوران خیابانی در مسکو آن قدر غذاهای مختلفی از خاچاپوری در منوی غذایی خود دارد که اسم رستوران خود را خاچاپوری گذاشته است. یکی از بهترین ها برای خوردن غذای روسی آن هم خاچاپوری بدون شک این رستوران است. البته در منوی این رستوران دیگر غذاهای روسی همچون غذاهای فست فودی، غذاهای اوکراینی و غذاهای گرجستانی نیز گنجانده شده است. این رستوران تنها برای ارائه وعده ناهار باز می کند.

کافه رستوران میسادا | Misada

کافه رستوران میسادا یکی از بهترین رستوران های خیابانی مسکو است که پیشنهاد می کنیم که هر وقت گذرتان به روسیه و شهر مسکو افتاد، حتما به آن سر بزنید. این کافه رستوران کوچک و خیابانی، یکی از بهترین ها برای یک خوردن غذای روسی واقعی است. این رستوران که در کنار خود منوی کافه هم دارد؛ برای وعده های غذایی همچون ناهار، شام، میان وعده ها و همچنین سفارشات کافه ارائه خدمات می کند. در این رستوران خیابانی کوچک اما کامل علاوه بر غذاهای روسی؛ غذاهای لبنانی، غذاهای مخصوص مردم خاورمیانه، منوی مخصوص افراد با رژیم های سلامتی و گیاهخواری و انواع اسنک ها را ارائه می دهد. در این رستوران خیابانی که تدارک بهترین ها را دیده است می توانید درخواست غذای بیرون بر، محیط خیابانی برای نشستن، اینترنت پر سرعت رایگان وای فای و پذیرفتن انواع کارت های بانکی مختلف استفاده نمایید.

کافه رستوران فستیوال نوی، یکی از بهترین ها برای خوردن غذای روسی | Festivalnoye

این رستوران روسی که در یک مرکز خرید بسیار معروف در مسکو قرار گرفته است، یکی دیگر از بهترین رستوران های خیابانی در مسکو است که ما می خواهیم تا به عنوان یکی از بهترین رستوران های خیابانی مسکو برای خوردن غذاهای روسی به شما معرفی کنیم. پس از یک گشت و گزار و خرید جانانه در این مرکز خرید بدون شک بودن در چنین جایی می تواند تا قوای از دست رفته شما را جبران نماید. در این رستوران انواع غذاهایی همچون خاویار قرمز مخصوص روسی، بیکن، ماهی قزل آلا، انواع و اقسام پنکیک های روسی و غذاهای دیگر را سرو می کند. البته در این رستوران غذاهای چینی نیز سرو می گردد. در این رستوران نیز خدماتی همچون میزهایی برای نشستن، سرویس بیرون بر، اینترنت پر سرعت و سرویس پیش غذا و دسر را ارائه می کند.

رستوران خیابانی کاواس | Kavas

با توجه به شرایط اقلیم آب و هوایی روسیه و شهر مسکو برای رفتن به رستوران کاواس یکی از بهترین زمان هاست. این رستوران بسیار کوچک که یکی از بهترین رستوران های خیابانی مسکو است، در بین طعم ها و مزه های مختلفش به شکل ماهرانه ای حس مسکو را در غالب طعم های مختلف به مشتریانش می دهد! شاید از این تعبیر تعجب کنید ولی زمانی آن را متوجه خواهید شد که از غذاهای این رستوران خیابانی چشیده باشید. سیب زمینی پخته و یا کبابی، شاورما، چبورک و خیلی از غذاهای دیگه روسی را باید در این رستوران بچشید. این رستوران مثل رستوران های دیگری که برایتان نام بردیم؛ دارای اینترنت پر سرعت رایگان نیست و تنها برای شما جایگاه های برای نشستن گذاشته است هر چند که آن قدر سرگرم خوردن غذاهای خوشمزه این رستوران هستید که دیگر وقتی برای استفاده از گوشی و وصل شدن به اینترنت پیدا نخواهید کرد. پیشنهاد می دهیم در نزدیکی این خیابان رزرو هتل مسکو را انجام دهید.

دونر و گریل خیابانی | Meat Street doner & grill

یکی از بهترین رستوران های خیابانی که در بین تمامی غذاخوری های روسی کباب دونر و گریل سر می کند بی شک همین دونر و گریل است. این رستوران خیابانی روسی هم قیمت های خیلی خوبی دارد و هم کیفیت غذایش بسیار بالاست. برای ارائه خدمات غذایی در وعده های ناهار و شام آماده است و پایه غذایی آن بر روی محصولات کبابی و گوشتی است. غذاهایی که در این رستوران به عنوان بهترین رستوران های خیابانی مسکو شناخته می گردد؛ غذاهای فست فود، غذاهای آمریکایی، ترکی و مدیترانه است.

منبع: tripadvisor.com

منبع: الی گشت
انتشار: 23 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1128

به "معرفی بهترین رستوران های خیابانی مسکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین رستوران های خیابانی مسکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید