مقاله: راهنمای زندگی در رم ایتالیا

به گزارش مجله سفرنامه دبی، شهر رم به 14 محله مجزا تقسیم شده است که مردم بومی خود روم به آن ها ریون می گویند. این محله ها هرکدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند و شما می توانید با توجه به توان اقتصادی و سبک زندگی مورد نظرتان برترین محله ای که با شرایط شما باشد را انتخاب کنید

مقاله: راهنمای زندگی در رم ایتالیا

در شب ها، تعداد زیادی از ایتالیایی های محلی را میبینید که در اطراف میدان ها نشسته اند و مشغول گوش کردن به موسیقی هستند و با دوستان خود گپ می زنند. این مکان برای کسانی که میخواهند جنبه های هنری و عمق زندگی فرهنگی مردم شهر رم را ببینند فوق العاده است.

رفت و آمد در اطراف شهر رم با استفاده از وسایل نقلیه عمومی به نسبت آسان است. شما با داشتن یک بلیط این امکان را دارید که از گزینه های مختلف حمل و نقل مانند اتوبوس، قطار و تراموا بهره ببرید. برای تهیه بلیط می توانید به دستگاه های موجود در ایستگاه مترو، یا مغازه های فروش محصولات دخانیات یا دکه های روزنامه فروشی مراجعه کنید.

شب های این محله یکی از شادترین و پر جنب و جوش ترین منطقه ها در شهر رم و بسیار معروف بخاطر تفریحات و سرزندگی شبانه است، شب ها در تراستوره دانشجویان، مردم محلی و جهانگردان کنار یکدیگر جمع می شوند و با میل کردن غذا ها و نوشیدنی های متنوع با یکدیگر معاشرت مینمایند. با وجود اینکه فاصله این محله از محله سنترو استوریکو تنها 10 دقیقه پیاده روی است ولی شما در این محله خودمانی احساس خواهید کرد که فرسنگ ها با شلوغی و دغدغه های شهر فاصله دارید.

منبع مقاله: راهنمای زندگی در رم ایتالیا

انتشار: 24 آذر 1400 بروزرسانی: 24 آذر 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2068

به "مقاله: راهنمای زندگی در رم ایتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: راهنمای زندگی در رم ایتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید