مگوایر: برای برد به مصاف لسترسیتی می رویم، می خواهیم فصل آینده در لیگ قهرمانان باشیم

به گزارش مجله سفرنامه دبی، کاپیتان تیم فوتبال منچستریونایتد می گوید که شاگردان اولگنار سولسشایر برای برد مقابل لسترسیتی پا به کینگ پاور خواهند گذاشت.

مگوایر: برای برد به مصاف لسترسیتی می رویم، می خواهیم فصل آینده در لیگ قهرمانان باشیم

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال منچستریونایتد در حالی از ساعت 19:30 امشب (یکشنبه) در هفته خاتمهی لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه کینگ پاور به مصاف لسترسیتی می رود که در صورت کسب یک تساوی در این دیدار سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را قطعی خواهد کرد و حتی با کسب پیروزی می تواند در رتبه سوم، فصل را به خاتمه ببرد.

هری مگوایر در آستانه رویارویی با تیم سابق خود در گفت وگو با شبکه تلویزیونی باشگاه منچستریونایتد با هشدار به هم تیمی هایش گفت: به طور حتم ما برای کسب تساوی به لستر نمی رویم. ما برای کسب پیروزی پا به کینگ پاور خواهیم گذاشت. ما می خواهیم سه امتیاز بازی را از آن خود کنیم. رویکرد ما برای این بازی به مانند رویکردمان در تقابل با تیم های دیگر است.

وی اضافه نمود: اگر نتیجه بازی در دقایق خاتمهی تساوی باشد، رویکردمان ممکن است کمی متفاوت باشد، اما به طور حتم ما برای کسب سه امتیاز تلاش خواهیم کرد. ما در حال حاضر در رده سوم جدول رده بندی لیگ برتر هستیم و این جایگاهی است که می خواهیم در خاتمه بازی با لسترسیتی در آن باشیم.

مدافع و کاپیتان شیاطین سرخ شرح داد: در آغاز فصل می خواستیم در جمع چهار تیم بالای جدول باشیم، اما خیلی ها در کریسمس فکرش را نمی کردند که ما بتوانیم به این هدف برسیم، اما حالا خودمان را در جایگاه فوق العاده ای قرار داده ایم و تقابل با لسترسیتی بازی هیجان انگیزی است.

مگوایر 27 ساله صحبت هایش را اینطور ادامه داد: بازی در لیگ قهرمانان اروپا واقعاً مهم است. من به منچستریونایتد ملحق شدم تا جام های مهمی را با این تیم به دست بیاورم و بازی در لیگ قهرمانان هم یکی از اهدافم با منچستر است. به عنوان باشگاه و به عنوان بازیکن ما می خواهیم فصل آینده در لیگ قهرمانان باشیم، از این رو بودن در این رقابت ها برای مان اهمیت دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1319

به "مگوایر: برای برد به مصاف لسترسیتی می رویم، می خواهیم فصل آینده در لیگ قهرمانان باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مگوایر: برای برد به مصاف لسترسیتی می رویم، می خواهیم فصل آینده در لیگ قهرمانان باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید