لحظه شماری طرفداران رئال برای انتقال امباپه به مادرید

به گزارش مجله سفرنامه دبی، خبرگزاری خبرنگاران- کیلیان امباپه به احتمال قریب به یقین، در تابستان 2022 راهی رئال مادرید می گردد.

لحظه شماری طرفداران رئال برای انتقال امباپه به مادرید

به گزارش خبرنگاران، کیلیان امباپه، فوق ستاره آینده فوتبال که تا پایان فصل 22-2021 با پاری سن ژرمن قرارداد دارد، در تابستان گذشته در آستانه انتقال به رئال مادرید بود اما پی اس جی تصمیم گرفت پیشنهاد دیوانه وار رئال مادرید به ارزش 200 میلیون یورو را رد کند. امباپه این فصل هم در پاری سن ژرمن ماندنی شد و قرار است در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف رئال مادرید برود.

امروز اول ژانویه 2022 است و این یعنی تا پایان قرارداد امباپه به پاری سن ژرمن فقط شش ماه به جای مانده است. طبق قوانین جابجایی، بازیکنانی که شش ماه از قراردادشان به جای مانده می توانند با سایر تیم ها مذاکره نمایند و برای انتقال آزاد در تابستان پیش قرارداد ببندند. امباپه انتقال به رئال مادرید در ژانویه را رد نموده اما این مهاجم 23 ساله فرانسوی می تواند در تابستان 2022 به صورت رایگان به جمع سپیدپوشان مادرید بپیوندد و این امکان را دارد تا کارهای انتقالش را از همین حالا انجام دهد. نشریه مارکا در اولین شماره خود در سال 2022، این تیتر و عکس جالب را روی صفحه اصلی خود برده است:

2022، سالی که امباپه قهرمان بزرگ مادرید لقب می گیرد.

انتظار می رود از جولای 2022، کیلیان امباپه رسما بازیکن رئال مادرید باشد چرا که مارکا گزارش داده حتی آمدن لیونل مسی به پاری سن ژرمن هم نظر این ستاره فرانسوی را عوض ننموده است و او تمایلی برای تمدید قرارداد ندارد. رابطه امباپه با پاری سن ژرمن خراب است و بازیکن مصمم است راهی رئال مادرید گردد. لوس بلانکوس هم نسبت به این انتقال کاملا خوش بین است.

از طرفی ستاره دورتموند هم شیفته بازی در اسپانیا است. شایعات پیرامون آینده ارلینگ هالند، فوق ستاره بعدی دنیای فوتبال بسیار زیاد است. رسانه ها عادت دارند هرروز او را به تیم تازهی مرتبط نمایند اما خود بازیکن اخیرا از علاقه اش برای بازی در فوتبال اسپانیا گفته است. دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا نسبت به جذب ارلینگ هالند، گلزن 21 ساله نروژی دورتموند علاقه مند هستند و کوشش خود را در این راه به کار می گیرند. علاقه هالند هم برای بازی کردن در لالیگا جدی است.

هالند تعطیلات زمستانی خود را در ماربیا اسپانیا سپری می نماید و آاس گزارش داده که او به بعضی از طرفداران خود در بندر ماربیا گفته است سال آینده همین جا و در اسپانیا فوتبال بازی خواهد نمود. رئال مادرید روی انتقال آزاد کیلیان ام باپه متمرکز است و بارسلونا پس از جذب فران تورس، در کوشش است آلوارو موراتا را به خدمت گیرد اما گزارش های اخیر حاکی از آن است که بارسا برای جذب هالند مصمم است و رئال مادرید هم توانایی به خدمت گیری هم زمان ام باپه و هالند را دارد.

رئال مادرید می خواهد پروژه تازه کهکشانی ها را به برترین شکل ممکن تکمیل کند. پس از اطمینان از جذب رایگان کیلیان ام باپه، لوس بلانکوس نسبت به خرید ارلینگ هالند هم امیدوار است. به نقل مارکا، با وجود علاقه پدر ارلینگ هالند برای انتقال پسرش به لیگ برتر انگلیس، مهاجم جوان دورتموند دوست دارد در لالیگا اسپانیا به فوتبالش ادامه دهد. رئال مادرید و بارسلونا هر دو به ارلینگ هالند علاقه نشان داده اند و خاویر تباس، رییس لالیگا هم از انتقال ستارگان بزرگ به اسپانیا استقبال می نماید. تباس پیش تر گفته بود رئال مادرید توانایی اقتصادی جذب همزمان هالند و ام باپه را دارد.

خوان لاپورتا، رییس بارسلونا تمام کوششش را به کار خواهد گرفت تا هالند را به نیوکمپ ببرد اما رئال مادرید از نظر اقتصادی شرایط بسیار بهتری دارد و رابطه آن ها با دورتموند فوق العاده است. یواخیم واتسکه، مدیر اجرایی دورتموند که با فلورنتینو پرز دوست است، پیش تر گفته بود علاقه رئال مادرید به هالند جدی است و او ترجیح می دهد به جای انگلیس، راهی اسپانیا گردد.

رئال مادرید مطمئن است که می تواند در تابستان پیش رو، هزینه های قابل توجهی انجام دهد. ارلینگ هالند و کیلیان ام باپه، اهداف اصلی رئال مادرید برای خط حمله هستند. ام باپه قرار است به صورت رایگان راهی رئال مادرید گردد و این یعنی قهرمان لالیگا بابت پرداخت هزینه انتقال هالند و کمیسیون مینو رایولا مشکل اقتصادی نخواهد داشت. رایولا نیز مشتاق است یک معامله بزرگ با رئال مادرید انجام دهد و هالند، برترین گزینه ممکن برای چنین معامله ای است.

هالند می خواهد به تیمی ملحق گردد که پروژه برنده ای داشته باشد و نقش اول تیمی باشد که در تمام جبهه ها برای قهرمانی بجنگد؛ کاری که در دورتموند نتوانسته است انجام دهد. در بارسلونا، شانس دستیابی به چنین هدفی کم تر است و این یعنی رئال مادرید می تواند شانس بهتری داشته باشد. رئال مادرید خوش بین است هم ام باپه و هم هالند را در تابستان 2022 جذب کند.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 2223

به "لحظه شماری طرفداران رئال برای انتقال امباپه به مادرید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لحظه شماری طرفداران رئال برای انتقال امباپه به مادرید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید