ناواس در رادار منچستریونایتد

به گزارش مجله سفرنامه دبی، دروازه بان کاستاریکایی تیم فوتبال پاری سن ژرمن در آستانه جدایی از این تیم است و منچستریونایتد می تواند مقصد بعدی او باشد.

ناواس در رادار منچستریونایتد

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پاری سن ژرمن در آستانه نهایی کردن انتقال جان لوئیجی دوناروما به جمع شاگردان مائوریسیو پوچتینو به اسم بازیکن است و با پیوستن این دروازه بان ایتالیایی به جمع پاریسی ها، احتمال جدایی کیلور ناواس از PSG قوت می گیرد.

نشریه اسپانیایی مارکا اطلاع داد؛ ناواس 34 ساله که اوایل سال 2021 قراردادش را با پاری سن ژرمن تا سال 2024 تمدید کرد، مورد توجه باشگاه منچستریونایتد واقع شده است. در هفته های اخیر شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی داوید دخه آ از جمع شیاطین سرخ در این تابستان مطرح شد و با این شرایط احتمال پیوستن ناواس به منچستری ها وجود دارد.

گفته می گردد دو باشگاه یوونتوس و میلان هم شرایط دروازه بان کاستاریکایی پاری سن ژرمن را زیرنظر دارند. ناواس در سال 2019 پس از پنج سال حضور در رئال مادرید به پاری سن ژرمن پیوست و تا به امروز در 80 بازی در درون دروازه این تیم فرانسوی ایستاده است.

او تا به امروز به پاریسی ها برای کسب پنج جام مختلف از جمله یک قهرمانی در لوشامپیونه و دو قهرمانی در جام حذفی فرانسه یاری نموده و فصل 20-2019 هم با PSG تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیشروی کرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 مرداد 1400 بروزرسانی: 17 مرداد 1400 گردآورنده: dubairo.ir شناسه مطلب: 1931

به "ناواس در رادار منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناواس در رادار منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید